Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:
Google: Puslapio naudojimo atnaujinimas
Google patvirtino, kad puslapio naudojimo atnaujinimas baigtas. Atnaujinimas pradėtas diegti vasario 22 d., todėl jo diegimas baigtas kovo 3 d.
Šio atnaujinimo poveikio įvertinimas
Teigiami arba neigiami stalinių kompiuterių paieškos reitingų poslinkiai, įvykę kovo 3 d. arba vėliau, gali glaudžiai susiję su Google puslapio naudojimo atnaujinimu.
Norėdami patikrinti ar tai turėjo įtakos Jūsų puslapiams, geriausia yra pasinaudoti Google įrankiais, kad atliktumėte analizę, kuri parodytu puslapio naudojimo balą.
Google Search Console ataskaitoje, skirtai tinklapių darbalaukio versijų puslapių naudojimo kriterijams įvertinti, galite matyti kaip Jūsų puslapį paveikė atnaujinimas. Pavyzdžiui:
Jei atskaitoje didžioji dalis puslapių rodoma raudonai arba geltonai, tikėtina, kad bet koks reitingo kritimas atsirado dėl neigiamo puslapio naudojimo atnaujinimo poveikio.
Darbalaukio puslapio naudojimo atnaujinimo kriterijai
Google puslapio patirties atnaujinimas, skirtas paieškai darbalaukyje, apima daug tų pačių reitingavimo veiksnių, kaip ir algoritmas, kuris praėjusiais metais buvo paleistas mobiliojoje paieškoje.
Todėl dabartinio atnaujinimo reitingavimo veiksniai:
- Pagrindiniai žiniatinklio gyvybiniai rodikliai (LCP + CLS + FID)
- HTTPS sauga
- Įkyrių tarpinio puslapio skelbimų nebuvimas
Jei visgi Jūsų svetainė neatitinka kurio nors iš paminėtų kriterijų, Jūs neturėsite naudos iš puslapio patirties padidinimo staliniuose kompiuteriuose. Žinoma, tai nereiškia, kad Jūsų svetainė bus „nubausta“ už tai, kad neatitinka Google puslapio naudojimo kriterijų. Tai gali reikšti, kad svetainės, atitinkančios Google kriterijus, gali atsidurti aukščiau už Jus, todėl Jūsų puslapiai bus žemesni.
Google: Grįžta Google Search Central Virtual Unconference
Google specialistas Martin Splitt socialiniame tinkle Twitter paskelbė, kad Google Search Central Virtual Unconference grįžta šio mėnesio pabaigoje.
Google tokį renginį rengė ir 2020 m., ir 2021 m.
Unconference – tai sklandesnis, mažiau į pristatymą orientuotas renginys, kuriame dalyviai aktyviai dalyvauja renginyje. Šis renginys yra organizuojamas virtualiai. Prisijungimas vyksta per Google Meet, galite jungtis prie skirtingų seansų kambarių ir kalbėtis su bendraminčiais.
Google: Reitingo kvotos neegzistuoja
Google specialistas John Mueller dar kartą teigia, jog svetainės neturi tam tikros formos kvotos, pagal kurią jos galėtų reitinguoti ti pagal ribotą skaičių raktinių žodžių.
Specialistas taip pat pridūrė, kad jei bandote konkuruoti su savimi dėl to paties raktinių žodžių rinkinio, tai gali būti labai sudėtinga. Jei norite, kad penki Jūsų puslapiai būtų reitinguojami tame pačiame paieškos rezultatų puslapyje, tai gali būti netinkama strategija. Todėl konkuruodami su savo turiniu, Jums gali būti sunkiau prieš stipresnius konkurentus.
John Mueller dar teigia, kad svetainė negali būti gerai įvertinta tik pagal tam tikrą raktinių frazių skaičių, nes tai tiesiog neegzistuoja. Taigi Jūsų svetainė turi begalę galimybių reitinguoti pagal begalę raktinių žodžių.
SEO: Vidinis susiejimas yra labai svarbus
John Mueller patvirtino, jog vidinis susiejimas yra labai svarbus SEO ir rekomenduoja strateginį požiūrį.
Naršymo struktūra
Svetainėje pateikti naršymo maršrutai yra sudaromi taip, kad svetainės lankytojas galėtų lengvai naršyti.
Pavyzdžiui, naršymo kelias prasideda pagrindiniame puslapyje, tada pereinama į kategorijos puslapį, o tada pereinama į straipsnį.
Pagrindinis puslapis > Kategorija > Straipsnis (Jūs esate čia) |
Struktūriniai duomenys
Naršymo krypties struktūriniai duomenys yra naršymo, vadinasi vidine naršymo dalimi. Todėl struktūriniai duomenys nurodo Google, kokia yra svetainės kategorijos tema. Dažniausiai svetainės naršymo struktūra matoma struktūriniuose duomenyse.
Kodėl vidinis susiejimas yra svarbus?
Vidinis susiejimas yra galimybė Google perduoti kažką daugiau nei tai, ką gali perduoti vidinės naršymo nuorodos, teigia specialistas.
Specialistas John Mueller nesakė, kad vidinis susiejimas yra reitingavimo veiksnys. Jis pabrėžė, kad tai yra geras būdas „pasakyti“ Google, kurie svetainės puslapiai yra svarbūs.
Apskritai, tradicinė svetainės struktūra primena piramidę. Todėl piramidės viršus yra mažas taškas, kuriame sutinkama bendra informacija apie, kas yra svetainė ir ką ji siūlo.
Kategorijų ir subkategorijų sluoksniai veda per svetainės struktūrą, nuo labai bendrų iki specifinių temų – tai atitinka piramidės – svetainės struktūros apačioje.
Todėl John Mueller pasiūlė, kad strateginis vidinis susiejimas yra būdas nukreipti Google ir svetainės lankytojus į populiariausias ar svarbiausias temas. Sumanus vidinių nuorodų naudojimas gali padėti Google ir svetainės lankytojams greitai pasiekti svarbų turinį. Pats laikas atlikti SEO auditą?
Twitter: Prideda naują Creator Dashboard, kuri padės turinio kūrėjams sekti gaunamas pajamas
Twitter siekia užtikrinti daugiau naujų pajamų gavimo parinkčių kūrėjams, tikintis, kad jie toliau skelbs reklaminius skelbimus ir sustiprins savo buvimą platformoje. Todėl buvo pristatytas naujas kūrėjų informacijos suvestinės elementas, kuris padės kūrėjams stebėti, kiek pinigų uždirba įrankiai.
Tai yra naujausias Twitter platformoje pajamų gavimo įrankis, kuris dar yra besivystantis. Per pastaruosius metus buvo skirta daugiau dėmesio šiai programai, nes ji suteikia papildomų pajamų kūrėjams, kuriuos paveikė pandemija, ir išlaiko populiarumą.
Per pastaruosius metus Twitter pridėjo:
Profesionalūs profiliai įmonėms ir kūrėjams, suteikiantys daugiau galimybių reklamuoti savo verslą ir pasiūlymus soc. platformoje.
Super Follows, leidžiantys kurėjams nustatyti mėnesinį abonemento mokestį (iki 9.99 USD) už priedus ir išskirtinį turinį gerbėjams.
Bilietų įsigijimo vieta, leidžia kūrėjams gauti 97 proc. visų pajamų.
Arbatpinigiai profilyje, kuris neseniai išsiplėtė ir įtraukė daugiau mokėjimo parinkčių, kurios leis vartotojams priimti daugiau mokėjimų iš regionų.
Kaip ir visos socialinės platformos, taip ir Twitter siekia užtikrinti konkurencingumo lygį šioje srityje, nes bandoma sukurti savarankišką kūrėjų ekosistemą, kas gali paskatinti platformos įsitraukimą ir naudojimo didėjimą.