2022-03-07

Internetinio marketingo naujienos Vasario 28 – Kovo 4 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Paieškos tendencijos nurodo pasikeitusius vartotojų lūkesčius

 

Naujoje Google ataskaitoje pateikiami duomenys apie tai, kaip keičiasi vartotojų lūkesčiai bei atskleidžiama, ko vartotojai nori iš įmonių šiais metais. Remiamasi 2021 – 2022 m. paieškos apimties palyginimu.

 

Ataskaitos duomenis surinko Google Ads Research and Insights komanda, kuri išanalizavo milijardus naujausių paieškos rezultatų. Tokia informacija leidžia sužinoti besikeičiančius vartotojų lūkesčius, todėl Jūsų verslas gali geriau prisitaikyti ir patenkinti vartotojų poreikius bei užtikrinti, jog jie rinktusi Jus, o ne bėgtų pas konkurentus.

 

Svarbiausios įžvalgos iš Google ataskaitos apie naujausius vartotojų elgsenos pokyčius ir rinkos tendencijas:

 

  1. Augantys vartotojų lūkesčiai:
  • „Naktinis apsipirkimas“ – daugiau nei 100 proc. paieškų per metus;
  • „Klientų aptarnavimas 24/7“ – daugiau nei 500 proc. paieškų per metus;
  • „Gyvūnams (šunims) draugiški restoranai“ – daugiau nei 100 proc. paieškų per metus;
  • „Gėlių pristatymas kitą dieną“ – daugiau nei 800 proc. paieškų per metus.

 

Svarbu atkreipti dėmesį, jog šios tendencijos pabrėžia, kaip greitai vartotojai tikisi gauti produktus ar gauti paslaugą.

 

  1. Gyvi renginiai:
  • „Kinas netoli manęs“ – daugiau nei 300 proc. paieškų per metus;
  • „Sėdėjimo planai“ – daugiau nei 600 proc. paieškų per metus;
  • „Pavasario atostogos“ – daugiau nei 100 proc. paieškų per metus;
  • „Nauji / unikalūs dalykai, kuriuos galima nuveikti“ – daugiau nei 100 proc. paieškų per metus.

 

Pagal šias tendencijas yra matoma, jog šiais metais vartotojai nori dalyvauti gyvuose renginiuose, o jei planuojate tokius renginius rengti, dabar yra pats tinkamiausias metas.

 

  1. Su pandemija susijusios tendencijos:
  • „Makeup game“ – daugiau nei 700 proc. paieškų per metus;
  • „Žiūrimiausi filmai šiuo metu“ – daugiau nei 300 proc. paieškų per metus;
  • „Medelynai netoli manęs“ – daugiau nei 100 proc. paieškų per metus;
  • „Populiarios moteriškos šukuosenos“ – daugiau nei 800 proc. paieškų per metus.

 

Čia tik truputis informacijos apie vartotojų paieškos tendencijas, jei norite gali paskaityti pilną Think With Google atskaitą.

 

Google: Apie SEO įtaką svetainės vietos pakeitimui

 

Google paaiškina, kaip svetainės vietos pakeitimas gali paveikti jos našumą paieškos rezultatuose.

 

Google sprendžia, ar svetainės paslaugų teikėjo keitimas į naują gali turėti įtakos SEO ir paieškos reitingams.

 

Google specialistas John Mueller teigia, jog didžiausias pokytis, kurį galite pastebėti, tai sulėtėjęs svetainės tikrinimas. Tai daroma siekiant užtikrinti, kad Google nesukels jokių problemų dėl per dažno svetainės tikrinimo.

 

Taip pat specialistas pabrėžia, kad tai gali turėti įtakos svetainės įkėlimo laikui arba greičiui patiems vartotojams. Jei norite išvengti neigiamo poveikio Jūsų svetainės įkėlimo laikui, gali apsvarstyti galimybę savo svetainę talpinti keliose vietose.

 

Meta: Išplečia Facebook Reels daugiau nei 150 šalių

 

Meta išplėčia Facebook Reels į daugiau nei 150 šalių ir prideda daugiau funkcijų, kad galėtų konkuruoti su TikTok.

 

TikTok yra galinga socialinė platforma, kurioje pasiekiama nuolatinius vartotojus ir prekės ženklus kasdien ir greičiau. Ši platforma turi daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų. Tai labai svarbi platforma prekės ženklo valdymui bei reklamavimui.

 

Todėl dėl šios išaugusios trumpų vaizdo įrašų tendencijos, Meta 2020 m. sukūrė Instagram Reels, o 2021 m. rugsėjį atsirado ir Facebook Reels, kurie buvo prieinami tokiose šalyse kaip JAV, Kanada, Meksika ir Indija.

 

Dabar Facebook Reels bus prieinamos daugiau nei 150 šalių, taip pat Meta pristato ir naujas redagavimo funkcijas, pavyzdžiui:

 

  • Remix – leidžia vartotojams sukurti Reels šalia esamo ir viešai bendrinamo Reels.
  • Reels įrašai, kurių trukmė gali būti iki 60 sekundžių.
  • Galimybė kurti / išsaugoti juodraštinius Reels.
  • Vaizdo įrašų karpymas, leidžiantis kūrėjams lengviau išbandyti tiesioginio ir ilgalaikio turinio formatus.

 

YouTube: Prideda daugiau duomenų analizės ataskaitoje apie peržiūras ir pajamas

 

YouTube kanalai turės prieigą prie išsamesnių duomenų apie pajamas ir vaizdo įrašų peržiūras.

 

YouTube ieško būdų, kaip suteikti kūrėjams daugiau duomenų apie vaizdo įrašų našumą, įskaitant išsamias ataskaitas apie peržiūrų ir pajamų šaltinius.

 

Taip pat platforma planuoja aktyviai padėti kūrėjams kurti naujas vaizdo įrašų idėjas, įtraukdama ataskaitas apie tendencijas.

 

Vaizdo įrašų peržiūros suskirstytos pagal tipą:

 

YouTube turinio kūrėjai nori gauti daugiau informacijos apie tai, iš kur jų vaizdo įrašų peržiūros. Todėl rengiamos naujos ataskaitos, kuriose pateikiama skirtingų vaizdo įrašų formatų ir peržiūrų, sugeneruotų pagal kiekvieną tipą, apžvalga.

 

Pajamos suskirstytos pagal šaltinį:

 

Turinio kūrėjai, kurie gauna pajamas iš savo vaizdo įrašų, gaus ataskaitas iš YouTube, kuriuose bus pateikiama daugiau duomenų apie atskirus pajamų šaltinius.

 

Pajamų duomenys bus suskirstytos pagal vaizdo įrašo tipą ir pajamų generavimo būdą. Tiesiogiai matysite, kiek uždirbote iš įprastų vaizdo įrašų, palyginti juos su YouTube Shorts bei tiesioginėmis transliacijomis.

 

TikTok: Patvirtina, kad 10 min trukmės vaizdo įrašų kūrimas ir įkėlimas prieinamas visiems vartotojams

 

TikTok bandydama praturtinti patirtį naudojantis platformą bei sukurti vertę bendruomenėje, taip pat dėl padidėjusio pajamų gavimo potencialo iš kitų socialinių platformų, paskelbė, jog visi vartotojai galės kurti iki 10 minučių trukmės vaizdo įrašus.

 

Iš pradžių TikTok vaizdo įrašų trukmė buvo tik 15 sekundžių, vėliau buvo pratęsta iki 60 sekundžių, o paskutinio atnaujinimo turinio kūrėjai galėjo kurti iki 3 minučių vaizdo įrašus. Dabar vartotojai turės galimybę kurti ilgesnius vaizdo įrašus.

 

Tokios trukmės vaizdo įrašų kūrimas turės daugiau galimybių tiems turinio kūrėjams, kurie nori gauti daugiau pajamų iš kuriamo turinio.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį