2022-03-22

Marketingo naujienos Kovo 14-18 d.

Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:

 

Google: Paieškos rezultatuose bus galima pateikti daugiau trumpos formos vaizdo įrašų

 

Google ieško būdų, kaip paieškos rezultatuose rodytų daugiau trumpos formos vaizdo įrašų. Teigiama, jog tai yra aiškus ir glaustas formatas, leidžiantis patenkinti tam tikras užklausas.

 

Šis pranešimas buvo paskelbtas Search Off The Record podcast’o metu Google produktų vadovės Danielle Marshak, kuri prižiūri vaizdo įrašus paieškos rezultatuose.

 

Diskusijos metu specialistė Marshak apibrėžia trumpą vaizdo įrašą, kaip trumpesnį nei penkių minučių trukmės įrašą, kuris įrašytas vertikaliu formatu. Specialistė, taip pat pabrėžia, kad šis formatas turi galimybę per trumpą laiką perduoti daug informacijos.

 

Kaip pavyzdį D. Marshak pateikė vaizdo įrašą, kuriame parodoma, kaip paruošti receptą: „Šiuo metu galite rasti tradicinių receptų ir jų paruošimo ilgesnius vaizdo įrašus, bet taip pat galite matyti ir trumpus tokio tipo vaizdo įrašus, kurie gali suteikti kitokį stilių ar perspektyvą.“

 

Kaip tai atrodytų Google? Specialistai teigia, kad Google parodytų trumpus vaizdo įrašus, juos tikrindama ir indeksuojama kaip ir bet kurį kitą turinį.

 

Google: Sunsetting Universal Analytics 2023 metais

 

Google paskelbė, jog ruošiasi 2023 m. viduryje panaikinti ankstesnės kartos Google Analytics, dar kitaip žinomą kaip Universal Analytics.

 

2023 m. liepos 1 d. Universal Analytics nustos apdoroti naujus duomenis. Universal Analytics 360 bus taikomi papildomi trys mėnesiai duomenų apdorojimui, kuris baigsis 2023 m. spalio 1d. 

 

Pasibaigus šiems terminams Google Analytics 4 bus naujas pagrindinis svetainės veiklos stebėjimo sprendimas.

 

Google teigia, kad Universal Analytics sukurtas modelis paseno. Vartotojas nepasitikėdamas vien slapukais ir naudodamas įvykiais pagrįstą duomenų modelį, Google Analytics 4, kuris gali veikti keliose platformose. Teigiama, kad GA4 siūlo didesnę privatumo apsaugą, kuri žiniatinklio vartotojams tampa vis svarbesnė.

 

GA4 sukurtas taip, kad atitiktų kelis pagrindinius verslo tikslus, pvz., paskatintų pardavimą ar programų diegimą, pritrauktų potencialių klientų ir panašiai. Štai keletas GA4 teikiamų privalumų:

 

  • Susisiekimo taškų įžvalgos – išsamus kliento gyvavimo ciklo vaizdas naudojant matavimo modelį, kuris nėra suskaidytas pagal platformą ar suskirstytas į nepriklausomus seansus;
  • Duomenimis grįstas pasiskirstymas –  priskyrimo kreditą priskiria ne tik paskutiniam paspaudimui, o tai padeda suprasti, kaip įvairios rinkodaros veiklos bendrai veikia konversijas;
  • Vertingesni duomenys – sukuria nuspėjamų įžvalgų apie naudotojų elgseną ir konversijas, sukuria naujas naudotojų, galinčių pirkti ar atsisakyti pirkti, auditorijas ir automatiškai pateikia svarbias įžvalgas;
  • Daugiau veiksmingų duomenų – išplėstas integravimas su kitais Google produktais, pvz., Google Ads, veikia naudojant GA4 sujungtus žiniatinklio ir programų duomenis, todėl lengvai galite naudoti Analytics įžvalgas  optimizuojant reklaminių skelbimų kampanijas;
  • Sukurta įmonėms – naujos papildomos ir sudėtinės nuosavybės sistemoje Analytics 360 leidžia tikrinti Google Analytics 4 nuosavybių struktūrą, kad ji atitiktų duomenų valdymo poreikius.

 

Google: Nenaudoja vartotojų įtraukimo kaip paieškos reitingo veiksnio

 

Google atstovas John Mueller pasisakė, kad Google paieška nenaudoja Engagement kaip reitingo ar kitų Google paieškos tikslų veiksnio. Google paieška nežino, ar Jūsų svetainės naudotojų įsitraukimo metrika yra aukšta, ar žema, ir net jei tai yra žinoma, Google nenaudoja jos reitingavimo tikslais.

 

Specialistas perspėjo, kad reikia žiūrėti, ar užklausos, skatinančios įsitraukimą, yra svarbios. Taip pat teigė, kad visa svetainė gali turėti įtakos kitoms svetainės sritims, todėl jei matoma, kad puslapis yra tikrai geras ir norite jį dažniau rodyti paieškoje, tai geriausia yra patikrinti gal jame yra įvairių išorinių nuorodų, tai gali suteikti daugiau papildomo konteksto Google apie tą puslapį.

 

Google: Pristato naujus Related Search for Content skelbimus, kad padėtų pagerinti įsitraukimą į svetainę

 

Google į savo AdSense rinkinį įtraukė naują skelbimų rinkinį – Related Search for Content, kurio tikslas – padėti vartotojams rasti daugiau susijusių Jūsų svetainės elementų.

 

Naujasis rinkinys iš esmės veikia kaip siūlomo turinio raginimas paieškos sistemoje, nukreipiantis vartotojus į daugiau puslapių, konkrečiai susijusių su ieškoma informacija. Tai yra priemonė, kuri leis ilgiau išlaikyti lankytojus svetainėje, taip pat padidinti skelbimų parodymą, prekės ženklo žinomumą ir kt.

 

Google paaiškino:

 

„Related Search for Content yra kontekstinis naršymo vienetas, rodantis vartotojams paieškos terminus, susijusius su puslapiu, kurį jie žiūri leidėjo svetainėje. Kai jie spusteli paieškos terminą, jie nukreipiami į paieškos rezultatų puslapį leidėjo svetainėje, kur gali tyrinėti kitas susijusias temas, įskaitant paieškos skelbimus. Dėl to susijusi turinio paieška gali padėti leidėjams padidinti svetainės įtraukimą, įskaitant svetainės srautą, puslapių peržiūras, skelbimų parodymus bei padidinti pajamas.“

 

Dar Google pabrėžė, jog šis rinkinys padeda išsaugoti vartotojų privatumą. Todėl atsižvelgiant į tai, Google atsisako naudotojo duomenų stebėjimo, ši parinktis gali padėti pateikti labiau pritaikytus skelbimų sprendimus be slapukų.

 

Google jau yra išdėstyčiusi savo planą, kaip laipsniškai atsisakyti sekimo slapukų ir naudoti naują tema pagrįstą modelį, kuris leis stebėti skelbimus ir našumą neatskleidžiant naudotojo duomenų.

 

Instagram: Pristatė naują Creator Lab, kuri padės kūrėjams maksimaliai padidinti savo našumą platformoje

 

Instagram siekia padėti kūrėjams geriau supranti pagrindinius geriausios paskelbimo praktikos pavyzdžius ir procesus pasitelkdama naują Creator Lab iniciatyvą. Joje pateikiami įvairių sėkmingų kūrėjų vaizdo įrašai ir įžvalgos apie pagrindinius elementus.

 

Creator Lab, yra konkreti informacija, suskirstyta į skyrius, kurie gali būti apie kanalo plėtros patarimus, pajamų gavimą, saugos pastabas ir dar daugiau. Kiekviename skyriuje yra daugybė vaizdo klipų, kurie, nors ir trumpi, apima naudingų pastabų apie strategiją ir optimizavimą.

 

Taip pat kūrėjai gali rasti ir konkrečių patarimų ir pastabų kiekvienam įrašo tipui.

 

Pagrindinis dėmesys visgi yra skiriamas algoritmo supratimui. Creator Lab yra nemažai patarimų, kaip suprasti Instagram algoritmus, ir yra atsakomi į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus.

 

Dar skiltys, kurioms yra skiriama nemažai dėmesio, tai – Instagram pajamų gavimo įrankis, neigiamos patirties valdymas (pvz., internetiniai troliai).

 

Jei norite maksimaliai padidinti savo Instagram paskyros našumą, verta pažvelgti ir peržiūrėti kiekvieną skiltį, taip galite gauti naudingų patarimų ir pastabų, kurios gali turėti nemažą įtaką Jūsų supratimui bei tolesniai strategijai.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį