Pristatome praėjusios savaitės SEO naujienas:
Google: Meta Title naudojami 87% laiko
Google teigia, kad per pastariasias 2 savaites HTML pavadinimų žymos (Meta Title) naudojimas be Google modifikacijos išaugo nuo 80% iki 87%.
Į ką reiktų atkreipti dėmesį, norint paskatinti paieškos variklį rodyti būtent jūsų, o ne modifikuotą Meta Title – susikoncentruokite į geresnių HTML pavadinimų kūrimą, kurie yra labiau atitinkantys jūsų puslapio veiklą. Jei visgi sunku apbrėžti kas yra geras HTML pavadinimas, Google siūlo pasinaudoti šiomis gairėmis.
Google nurodo kelias priežastis, kodėl nebus naudojamas jūsų HTML pavadinimų žymos:
1. Pustuščiai pavadinimai
2. Pasenę pavadinimai
3. Netikslūs pavadinimai
4. „Micro-boilerplate“ pavadinimai
Google: Baudos už netinkamas nuorodas DUK schemoje
Google teigia, jog reiktų vengti nuorodų į išorines svetaines iš DUK schemos.
Tam, kad išvengtumėte nemalonių baudų Google tendencijų analitikas John Mueller pataria peržiūrėti Google Webmaster Guidelines ir FAQ Rich Result Guidelines.
Google: Dirbama ties Instagram ir TikTok video indeksavimu
Pranešama, kad „Google“ dirba su „Instagram“ ir „TikTok“ siekiant indeksuoti jų vaizdo įrašų turinį paieškos rezultatuose.
Teigiama, kad sandoris yra panašus į 2015 m. sudarytą tarp „Google“ ir „Twitter“, kai „Google“ buvo suteikta prieiga prie „Twitter“ duomenų, kad būtų galima nedelsiant indeksuoti. Jei derybos tarp „Google“, „Instagram“ ir „TikTok“ bus sėkmingo, trumpos formos vaizdo įrašų turinys gali tapti toks pat įprastas kaip „tweets“ paieškos rezultatuose.