Pristatome praėjusios savaitės SEO naujienas:
Google: Paieškos patobulinimas naudojant MUM
MUM (angl. Multitask Unified Model) – nauja technologija, kuri gerina paieškos sistemos dizainą.
Kaip ši nauja technologija pakeis Google paiešką?
Šio algoritmo taikymas padės vartotojams atrasti atsakymus į sudėtingesnius klausimus. Su šiuo algoritmu atsiras ir naujas, kitoks atsakymų pateikimo būdas – jis bus taikomas vaizdams.
MUM algoritmo tikslas – padaryti paiešką intuityvesnę.
MUM Google paiešką pakeis 3 būdais:
- Funkcija „Ką reikia žinoti?“ – padės nustatyti tinkamiausius ir populiariausius „kelius“, kuriais vartotojai keliauja atlikdami paiešką bei leis parodyti daugiau su ta paieška susijusio turinio.
- Temos mastelio keitimas „Topic zoom“ – leis vartotojui pereiti ir išeiti iį susijusių temų. Temos išplėtimas, detalesnės potemės priartinimas.
- Vaizdiniai paieškos rezultatai – funkcija leidžianti temą išnagrinėti vizualiai. Funkcija neaprėps visų paieškų, orientuota į vartotojo įkvėpimo šaltinį.
Google Ads: DDA atlieka konversijų veiksmus
Google paskelbia, jog atsisakoma „last click“. Vietoj to pradės naudoti DDA (angl. Data-driven Attribution). Siekiama, jog visiems Google Ads konversijų veiksmams būtų taikomas DDA modelis.
Pagrindiniai numatomi pakeitimai:
- DDA taps numatytuoju priskyrimo modeliu.
- DDA konversijų minimumų nereikės konvertuoti.
Google: Eksperimentinė funkcija leidžianti lengvai „peršokti“ per tinklapius
Ši nauja eksperimentinė funkcija leis vartotojams matyti paieškos rezultatus tuo metu, kai jie naršys tam tikrame puslapyje, t.y. nereikės spustelėti mygtuko „atgal“, kad grįžtumėte į paieškos rezultatus.
Ši funkcija sudarytų patvaresnį paieškos stilių bei leistų paieškos rezultatam ilgiau išlikti matomiems ir pasiekiamiems, kai vartotojas naršo kitame puslapyje.
Google paskelbė du naujus eksperimentus:
- Kelionės – ši funkcija renka ankstesnių paieškų archyvą su susijusia tema ir grupuoja jas. Leis lengviau atrasti konkrečias jau atliktas paieškas susijusias su ieškoma tema.
- Šoninio skydelio paieška – Google tai įvardija kaip „trijų žingsnių procesą“. Tai leis matyti neseniai atliktos paieškos rezultatus kairėje naršyklės pusėje, kol vartotojas yra tam tikroje svetainėje.