2021-10-05

Internetinio marketingo naujienos Rugsėjo 27 – Spalio 1

Pristatome praėjusios savaitės SEO naujienas:

Google: Paieškos patobulinimas naudojant MUM

MUM (angl. Multitask Unified Model) – nauja technologija, kuri gerina paieškos sistemos dizainą.

Kaip ši nauja technologija pakeis Google paiešką?

Šio algoritmo taikymas padės vartotojams atrasti atsakymus į sudėtingesnius klausimus. Su šiuo algoritmu atsiras ir naujas, kitoks atsakymų pateikimo būdas – jis bus taikomas vaizdams.

MUM algoritmo tikslas – padaryti paiešką intuityvesnę.

MUM Google paiešką pakeis 3 būdais:

  1. Funkcija „Ką reikia žinoti?“ – padės nustatyti tinkamiausius ir populiariausius „kelius“, kuriais vartotojai keliauja atlikdami paiešką bei leis parodyti daugiau su ta paieška susijusio turinio.
  2. Temos mastelio keitimas „Topic zoom“ – leis vartotojui pereiti ir išeiti iį susijusių temų. Temos išplėtimas, detalesnės potemės priartinimas.
  3. Vaizdiniai paieškos rezultatai – funkcija leidžianti temą išnagrinėti vizualiai. Funkcija neaprėps visų paieškų, orientuota į vartotojo įkvėpimo šaltinį.

Google Ads: DDA atlieka konversijų veiksmus

Google paskelbia, jog atsisakoma „last click“. Vietoj to pradės naudoti DDA (angl. Data-driven Attribution). Siekiama, jog visiems Google Ads konversijų veiksmams būtų taikomas DDA modelis.

Pagrindiniai numatomi pakeitimai:

  1. DDA taps numatytuoju priskyrimo modeliu.
  2. DDA konversijų minimumų nereikės konvertuoti.

Google: Eksperimentinė funkcija leidžianti lengvai „peršokti“ per tinklapius

Ši nauja eksperimentinė funkcija leis vartotojams matyti paieškos rezultatus tuo metu, kai jie naršys tam tikrame puslapyje, t.y. nereikės spustelėti mygtuko „atgal“, kad grįžtumėte į paieškos rezultatus.

Ši funkcija sudarytų patvaresnį paieškos stilių bei leistų paieškos rezultatam ilgiau išlikti matomiems ir pasiekiamiems, kai vartotojas naršo kitame puslapyje.

Google paskelbė du naujus eksperimentus:

  1. Kelionės – ši funkcija renka ankstesnių paieškų archyvą su susijusia tema ir grupuoja jas. Leis lengviau atrasti konkrečias jau atliktas paieškas susijusias su ieškoma tema.
  1. Šoninio skydelio paieškaGoogle tai įvardija kaip „trijų žingsnių procesą“. Tai leis matyti neseniai atliktos paieškos rezultatus kairėje naršyklės pusėje, kol vartotojas yra tam tikroje svetainėje.

Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį