2021-09-21

Internetinio marketingo naujienos Rugsėjo 13-17

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

Google: Svetainės tema daro įtaką SEO

Svetainės temos pasirinkimas turi įtakos SEO, sako Google tendencijų analitikas John Mueller.

Taip yra todėl, kad jūsų svetainės tema turi daug įtakos SEO elementams, tokiems kaip:

  • Antraštės
  • Turinys
  • Nuotraukos

Svarbu atkreipti dėmesį ir į tai, kad gražiai temai gali prireikti daugiau laiko įkelti svetainės puslapius, kas turi įtakos pagrindinių interneto svetainės puslapių reitingui. John Mueller pataria – išbandyti svetainės temą prieš ją paleidžiant.

SEO puslapio greitis

Šaltinis: Search Engine Journal

Google Ads: Viešins daugiau paieškos duomenų su reklamuotojais

Vos prieš metus bendrovė Google paskelbė, kad paslėps daugelį užklausos duomenų su „nereikšmingais duomenimis“ siekiant išspręsti privatumo problemas. Dabar bendrovė dauguma ieškomų duomenų bendrins su reklamuotojais.

Bendrovė nusprendė, kad bendrins daugiau paieškos duomenų, nepažeidžiant vartotojų privatumo. Galėsite matyti 6,5 karto daugiau duomenų.

SVARBU. Google teigia, kad pašalins paieškos duomenis, kurie buvo kaupiami iki 2020 m. rugsėjo 1d. Jei norite bendrovė suteikia galimybę atsisiųsti šią informaciją iki 2022 m. vasario 1d.

Google: Vidinės nuorodos padeda labiau pasitikėti jūsų svetaine

Vidinių nuorodos jūsų svetainėje, kuria pasitikėjimą Google.

Anot, John Mueller, jei naudosite vidines nuorodas – nusiųsite Googlebot į geriausius tinklapius, todėl galite įgyti daugiau pasitikėjimo. Mueller patarė žmonėms sutelkti dėmesį į „vidinių nuorodų struktūrą pradžioje, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas dalykams, kurie jums atrodo svarbūs.“

Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį