Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:
Google: Pristatė produktų peržiūros algoritmo atnaujinimą
Google 2021 m. gruodžio mėn. pradžioje paskelbė apie produktų peržiūros algoritmo atnaujinimą. Toks naujinys yra skelbiamas jau antrą kartą šiais metais, pirmasis naujinys pasirodė 2021 m. balandžio mėnesį.
Google teigia, jog šis atnaujinimas pilnai bus įdiegtas per tris savaites.
Google patarimas. Google pateikė dvi geriausias praktikas, susijusias su šiuo atnaujinimu:
- Pirmasis patarimas nurodo, jog produktų apžvalgose riekia teikti daugiau daugialypės terpes,tokias kaip vaizdo, garso ar kitos nuorodoas apie patirtį naudojant produktą. Tai laiedžia sustiprinti apžvalgos autentiškumą.
- Antrasis patarimas nurodo, jog privalu yra įtraukti nuorodas į kelias produkto pardavimo vietas, taip vartotojas turės galimybę pasirinkti prekybos vietą.
Atnaujinimo prieinamumas. Google teigia, jog šis atnaujinimas bus prieinamas puslapiams anglų kalba.
Google: Mobile-First indeksas
Mobile-First indeksas buvo sukurtas puslapiams, kurie yra draugiški mobiliesiems. Šis indeksas yra naudojamas reitingavimui ir su paieškos sistema susijusiomis funkcijomis.
Šio indeksavimo sukūrimas buvo skirtas aptarnauti daugelį vartotojų, kurie naudoja mobiliuosius naršydami Google.
Pasikeitimai. Google paskelbė, jog bus diegiami naujiniai. Daugelis internetinio marketingo specialistų teigia, jog Google paieškos indeksavimas darosi vis sunkesnis.
Google Mobile-First indeksavimas. Google šiuo metu indeksuoja visus naujus puslapius Mobile-First, tačiau puslapiai kurie nėra parengti teisingai mobiliesiems, turės atlikti tinkamus pakeitimus tam, kad Googlebot indekstuotų jų svetaines Mobile-First. Daugiau informacijos apie Mobile-First indeksavimo naujinius rasite čia.
Google: Pasibaigusio galiojimo domenai neturi reitingavimo pranašumų
Paskelbtame pranešime, Google atsakė į klausimą, kaip yra tvarkomi pasibaigusio galiojimo domenai.
Pagrindinis specialistų rūpimas klausimas buvo: „Ar turinio atgaivinimas „paliktame“ ar pasibaigusio galiojimo domene turi pranašumą reitingavime?“
|
Google teigė, jog nėra naudojama jokia metrika, kuri paspartintų „palikto“ domeno indeksavimą ir reitingavimą.
Kita vertus, pasibaigusio galiojimo domenų naudojimas nėra susijęs su to domeno reitingavimu. Google teigia, jog tokio domeno įsigyjimas reiškia, jog Jūs viską pradedate iš pradžių. Tai gali būti viena iš priežasčių, kodėl nėra prasmės pirkti nebegaliojančių domenų.