Anot Google, SEO šiuo metu keičiasi labiausiai per 25 metus. Ir viskas dėl dirbtinio intelekto (plačiau skaitykite čia – https://blog.google/products/search/generative-ai-search/ ). Tad nėra geresnio momento mokintis SEO nei dabar.
SEO mokymus vedu aš, Giedrius Morkūnas. Per 10 metų SEO praktikos, esu suformavęs savo SEO metodiką, kuri sėkmingai veikia – naujai įkurtą emarketingoauditas.lt puslapį pagal mums svarbų raktažodį SEO auditas į pirmą Google paieškos poziciją pakėliau per 2 mėnesius.
Mokymu metu dalinuosi visu know-how, kaip tai padaryti. Džiaugiuosi, jog mano SEO patirtimi ir mokymais jau kvietė dalintis šios organizacijos: https://digitalmarketingcon.eu/, https://akademija.vz.lt/, https://ktu.edu/, https://academyclass.com/, https://chamber.lt/en/, https://bznstart.lt/; https://www.verslilietuva.lt/; http://www.lima.lt/.
Registruokitės SEO mokymams:
SEO Audito mokymų eiga
Šie SEO mokymai neapsiriboja tik teorija – ją galite pasiskaityti internete. Šių mokymų metu jūs išmoksite svarbiausių optimizacijos aspektų – kokios SEO dalys yra svarbiausios ir kaip jas optimizuoti norint laimėti.
Būsite supažindinti su SEO auditu ir išmoksite kaip jį atlikti tinkamai – visų mokymų metu naudosite būtent savo įmonės duomenis, jog gautumėte maksimalią naudą.
Sėkmingai atliktas auditas parodo ar tinkamai ir efektyviai aliekami SEO darbai ir identifikuoja ką daryti toliau. Taip pat pateikia išsamią konkurentų analizę, kuri leidžia pasnaudoti jų duomenimis.
SEO audito mokymai jis susideda iš 5 pagrindinių dalių:
- Techninis SEO;
- Vidinis SEO;
- Raktažodžių analizė;
- Konkurentų analizė;
- Išorinis SEO.
Techninis SEO auditas
Techninis SEO auditas – svetainės ir serverio optimizavimas, suteikia galimybę paieškos sistemoms lengviau nuskaityti internetinę svetainę.
Šios mokymų dalies metu bus apžvelgiamas jūsų turimo puslapio techninė – programinė pusė, tai sudaro jūsų puslapio kodą, atgalinės nuorodos, puslapio našumo gerinimas ir pan. Yra tikrinama ar jūsų puslapis greitai užsikrauna ir kaip galima pagreitinti šį procesą taikant geriausias praktikas. Jums nereikia specifinio išsilavinimo, kad galėtumėte atlikti šią dalį, tam yra nemokami įrankiai, kurių pagalba galite tai atlikti.
Vidinio SEO auditas
Į vidinio SEO mokymus patenka nukreipimo puslapio (Angl. Landing Page) optimizavimas pagal regiausias SEO praktikas, įskaitant turinį, META aprašymus, HTML struktūrą ir kt.
Mano nuomone vidinis SEO yra svarbiausia SEO dalis, susitvarkius techninę dalį. Pasidalinsiu patirtimi ir pavyzdžiais koks turi būti turinys ir turėsime praktinę sesiją.
Naudojamas įrankiai: Semrush, Google Search Console, www.web.dev
Raktažodžių analizė
Be tinkamo turinio jūsų svetainės matomumas gali ženkliai kristi. Todėl šios mokymų dalies metu busite supažindinti su įvairiais įrankiais, tokiais kaip Google Keyword Planner – nemokama programa leidžianti atrasti naujų raktažodžių ir jų reitingą tarp populiariausių.
SVARBU: Ne visada populiariausi raktažodžiai yra tikslingas pasirinkimas. |
Raktažodžiai yra svarbūs siekiant sukurti tinkamą strategiją ir tapti geriau matomu paieškos sistemoje. Apskritai, raktažodžių analizė yra reikalinga norint išsiskirsti iš gausos. Analizės metu jūs peržiūrėsite tokius duomenis: konkurencingumas, mėnesiniai paieškos rezultatai, sudėtingumas.
Naudojamas įrankiai: Semrush ir Google Keyword Planner, Google Search Console
Konkurentų analizė
Puslapio optimizacija paieškos varikliams turi nemažai reikšmės ir kaip ji pagal šiuos faktorius bus reitinguojama. Tai kaip padaryti savo svetainę labiau matomą nei konkurentų?
Šios mokymų dalies metu išmoksite analizuoti rinką, kurioje taikote savo veiklą bei būsite supažindinti su įrankiais, kurie padės pasiekti tą rezultatą.
Naudojamas įrankis: MOZ, Semrush
Išorinio SEO auditas
Išorinis SEO gali būti apibūdinamas, kaip veiksmas, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jūsų svetainės turiniu, struktūra ar techninėmis charakteristikomis.
Šios mokymų dalies metu suprasite kaip pagerinti svetainės poziciją paieškos rezultatuose, į pagalbą pasitelkus atgalinių nuorodų kiekį bei jau atliktas analizes, pvz.: konkurentų analizę. Šios dalies tikslas – padėti pritraukti naujus tikslinės auditorijos vartotojus.
Naudojamas įrankis: Semrush
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip išsirinkti SEO mokymus?
Atkreipkite dėmesį ar mokymus veda teoretikai ar praktikai. SEO algoritimas yra atnaujinamas kiekvieną mėnesį, tad tai, kas veikė prieš metus šiandien gali nebeveikti. Paprašykite SEO mokymų autorių pavyzdžių, kaip jei padėjo įmonėms pasiekti 1 Google paieškos vietą bent šiais metais.
Ar šie mokymai tinka pradedantiesiems?
Taip, mano mokymų metu išaiškinsiu visas detales. Esminis šių mokymų skirtumas – mažiau teorijos, daugau praktikos. Mes mokomės dirbdami su realiais duomenimis, ir orientuodamiesi tik į didžiausią SEO reikšmę turinčius aspektus. Dėl to per trumpą laiką gaunate daug žinių.
Registruokitės SEO mokymams:
***
Apie mokymų autorių
Mano misija – padėti kitiems. Aš didžiuojuosi savo sukaupta patirtimi, todėl maloniai padedu dalindamasis ja. Per daugiau nei 15 metų marketinge dirbau su tarptautiniais (Western Union, Canon, HP, Dove, ASUS) ir vietiniais (Maxima, Teo, imk.lt) prekių ženklais, buvau tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats trikiau SEO paslaugas. Esu atsiperkančios rinkodaros (Angl. Performance Marketing) praktikas, Growth Hacking metodologijos taikytojas, startuolių mentorius Versli Lietuva ir Startup Wise Guys programose.