2021-12-17

SEO naujienos Gruodžio 6-10

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Deindeksuojami tinklapiai, jei jie neveikia ilgiau nei kelias dienas

 

Paskelbtame pranešime Google skelbia, jog pradės deindeksuoti tinklapius iš paieškos sistemos rezultatų, jei ta svetainė neveikia ilgiau nei kelias dienas.

 

Google teigia, jei svetainė neveikia ilgiau nei kelias dienas, nepriklausomai nuo to, ar tai buvo planuotas ar neplanuotas sustabdymas, tai turi didelį neigiamą poveikį paieškos reitingui, t.y. SEO.

 

Google ryšių su visuomene specialistas John Mueller, šį reiškinį paaiškina štai taip:

 

Tinklapio veikimas nutrūkęs tik dienai bei naudojimas 503 kodą, mums praneša žinią, jog tai yra laikinas veiklos sutrikimas. Todėl grįšime patikrinti puslapio veikimą dar kartą. Tačiau jei tai tęsiasi ilgiau nei keletą dienų, mūsų nuomone, tai tampa nuolatiniu veiklos sutrikimu, tokiu atveju Jūsų puslapis yra šalinamas iš indekso. Sutvarkius puslapio gedimą, Google dar kartą patikrins ar viskas yra gerai ir bus pradėtas indeksavimas iš naujo.“

 

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog Jūsų tinklapiai negrįš iškart į įprastus paieškos reitingo rezultatus, todėl bus matomi labai dideli svyravimai, kol viskas vėl nusistovės.

 

Ką reikėtų daryti, jei užsitęsė gedimas? Anot Google, vienas iš geriausių būdų tai išspręsti – sukurti statinę svetainės versiją, į kurią bus nukreipiami Jūsų svetainės vartotojai, kol pagrindinis tinklapis neveikia. Visgi, Google laikosi pozicijos, jog geriausia būtų užtikrinti, jog svetainės gedimas truktų trumpiau nei vieną dieną.

 

Amazon Alexa: SEO ir internetinio marketingo įrankių rinkinys bus uždaromas

 

Alexa.com paskelbė, jog 2022 m. gegužės 1 d. nutraukia rinkodaros paslaugas.

 

Alexa buvo įkurta 1996 m., kurią vėliau, 1999 m., įsigijo Amazon. Pirmoji Alexa veikla buvo reitingavimas pagrįstas srautu, kuris išmatuojamas naudojant įrankių juostą. Tačiau galiausiai Alexa išsiplėtė ir pateikė visą marketingo produktų rinkinį, į kurį įėjo svetainių auditas bei atgalinių nuorodų tikrinimas.

 

Alexa.com teikė paieškos rinkodaros įrankių rinkinį, dar geriau žinomą, kaip Alexa Rank. 

 

Alexa Rank – metrika, leidžianti įvertinti svetainės populiarumą. Nuo pradžių duomenys buvo renkami naudojant Alexa įrankių juostą, kurią vartotojai turėjo galimybę atsisiųsti ir naudoti. Ši įrankių juostą surinkdavo žiniatinklio srauto informaciją iš vartotojų, kuri buvo įtraukiama į Alexa Rank svetainės populiarumo metriką.

 

Alexa daugiau nei svetainės populiarumo reitingavimo metrika. Alexa siūlė visą paieškos analizės programų rinkinį. Šiame rinkinyje svarbiausias įrankis buvo atgalinių nuorodų tikrintuvas, kuris leido pamatyti, kokias atgalines nuorodas turi konkurentai.

 

Vienas iš Alexa planų siūlė tokias paslaugas:

 

  • Turinio tyrimas;
  • Konkurencinga turinio analizė;
  • Temos tyrimas;
  • Populiariausi leidėjai pagal temą;
  • Konkurencinė analizė;
  • Konkurentų raktinių žodžių matrica;
  • Raktažodžių sudėtingumo įrankis;
  • Organiniai raktažodžiai;
  • Mokami raktažodžiai;
  • Svetainės auditas;
  • Puslapio SEO tikrintuvas;
  • Konkurentų atgalinių nurodų tikrintuvas;
  • Auditorijos analizė.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį