2022-04-11

Oficialiai išleista Google Ads Editor 2.0 versija ir kitos marketingo naujienos Balandžio 4 – 8 d.

Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:

 

Google: Paieškos matomumas gali sumažėti dėl prekių trūkumo

 

Google gali sumažinti produkto puslapio matomumą, jei mažmenininko svetainėje parduodamos prekės nėra sandėlyje.

 

Google specialistas John Mueller teigia, kad teoriškai Google galėtų sumažinti produktų puslapių, kuriuose prekės nėra sandėlyje, matomumą. Jis aiškina, kad Google „išparduota“ traktuoja kaip minkštą 404 klaidą. Specialistas pabrėžia:

 

„Kalbant apie įprastu paieškos rezultatus, gali atsitikti taip, kad pamatę, jog kažko nėra sandėlyje, manysime, kad tai veikiau minkštoji 404 klaida, kai tą URL išmesime iš paieškos rezultatų. Teoriškai tai gali turėti įtakos matomumui paieškoje, jei kas nors pasibaigs sandėlyje.“

 

Google vis tiek gali parodyti produkto puslapį, jei jis bus aktualus. Google gali netraktuoti puslapio kaip 404 klaidos, nes tai priklauso nuo to, kiek vertės jis siūlo apie patį produktą

 

Jei visgi puslapis yra informacijos apie produktą šaltinis (informacija, kuri vis tiek gali būti naudinga, jei produkto nėra sandėlyje), ji greičiausiai liks matoma paieškos rezultatuose. Taip pat specialistas priduria, kad likusiam svetainės reitingui produkto pasibaigimas įtakos neturi.

 

Google: Pristato naują Retail Search įrankį

 

Naujas sprendimas elektroninėms parduotuvėms teikia Google kokybės paiešką ir rekomendacijas dėl mažmenininkų skaitmeninių savybių.

 

Google Cloud paskelbė apie Retail Search įrankio, skirto suteikti mažmenininkams Google paieškos variklio galimybes jų domenuose, išleidimą.

 

Šis įrankis sukurtas naudojant Google technologijas, kurios supranta kontekstą ir naudotojo ketinimus, skirtas padėti įmonėms pagerinti paiešką svetainėje ir bendrą apsipirkimo patirtį.

 

The Harris Polls ir Google Cloud atlikta apklausa parodė, jog prasta internetinė patirtis JAV mažmenininkams kasmet kainuoja 300 milijardų dolerių, o 76 proc. vartotojų teigia, kad dėl nesėkmingų paieškų, atsisako pirkinių iš mažmeninės prekybos svetainių.

 

Ir atvirkščiai, gera paieškos patirtis rodo ryšį su didesne pirkimo konversija, didesniais užsakymais ir lojalumu prekės ženklui, nes 69 proc. klientų teigia įsigiję papildomų prekių po sėkmingos paieškos.

 

Vykdant nuolatinę misiją teikti vartotojams geresnius paieškos rezultatus, Google paieškos algoritmai yra nuolat atnaujinami, kad geriau suprastų vartotojų ketinimus ir greičiau pateiktų tinkamus rezultatus. Mažmeninės prekybos paieška taiko šį principą apsipirkimo patirčiai.

 

Visiškai valdoma ir pritaikoma mažmeninės prekybos paieška leidžia organizacijoms kurti į pirkėją orientuotą paieškos turinį. Remiantis paieškos variklio indeksavimu, paieška ir reitingavimu, ji siekia palengvinti pirkėjų produktų atradimą ir optimizuoti mažmenininkų verslo tikslus.

 

Galimybės apima:

 

  • Išplėstinis užklausų supratimas – tiksliau supratę, ko ieško vartotojai, gausite geresnius rezultatus.
  • Semantinė paieška – efektyviai suderinus produkto atributus su svetainės turiniu, greitai atrandamas tinkamas produktas.
  • Optimizuoti rezultatai – rezultatuose panaudojama vartotojo sąveika ir reitingavimo modeliai, siekiant konkrečių verslo tikslų.
  • Išplėstinė sauga ir privatumas – stipri prieigos kontrolė apsaugo mažmenininko duomenis ir užtikrina, kad jie būtų naudojami tik atitinkamiems paieškos rezultatams pateikti jų nuosavybėje.

 

Google Ads Editor: Oficialiai išleista 2.0 versija

 

Naujoji Google Ads Editor priemonės 2.0 versija oficialiai išversta. Nuo šiol galėsite kurti maksimalaus našumo kampanijas, peržiūrėti išteklių našumą ir dar daugiau.

 

Praėjusį ketvirtį Google priėmė vieną iš naujausių kampanijų tipų: Performance Max.

 

Iki šiol kampanijas buvo galima kurti tik internetinėje Google Ads sąsajoje. Kovo 29 d. Google pristatė 2.0 Editor priemonę, kuri palaiko šio tipo kampanijas.

 

Naujos palaikomos funkcijos

 

Performance Max kampanijos palaikymas. Tai reiškia, kad dabar galite kurti ir redaguoti maksimalaus našumo kampanijas neprisijungus naudojamoje redaktoriaus programoje. Šis patobulinimas taupo laiką kuriant naujas kampanijas arba norint jas greitai redaguoti.

 

Konversijos veiksmų organizavimas. 2.0 versijos Google Ads Editor priemonė dabar palaikys konversijų tikslus. Tai reiškia, kad galėsite keisti tikslo nustatymus ir taikyti juos kampanijos arba paskyros lygiu.

 

Kampanijos apžvalga. Google Ads Editor priemonės apžvalgos skirtuke dabar galėsite matyti panašias įžvalgas, kurios šiuo metu yra internetinėje versijoje. Pridėtos kelios naujos apžvalgos kortelės: individualios taisyklės, optimizavimo balas, populiariausios kampanijos.

 

Kombinuoti segmentai. Kitas naujinys, atsiradusi galimybė kurti ir redaguoti kombinuotus segmentus. Anksčiau tai buvo galima padaryti tik realiuoju laiku internetinėje sąsajoje.

 

Turto efektyvumas. Naudodami naują 2.0 versijos išteklių palaikymą galėsite gauti ataskaitas apie skirtingus išteklius. Ypač naudojant numatytuosius interaktyvius skelbimus tiek paieškos, tiek vaizdinės reklamos tinkle, ši funkcija gali padėti iš karto palyginti to paties tipo išteklius.

 

Custom Action Triggers. Dabar galite paleisti pasirinktines taisykle, kai įvyksta Jūsų nurodyti įvykiai ar sąlygos. Tai gali būti bet kas – nuo raktinių žodžių ar skelbimų grupių kainos pasiūlymo koregavimo iki ištisų kampanijų pristabdymo pagal Jūsų slenksčius.

 

Google Search Console: Išorinių nuorodų ataskaita nurodo naujas svetainių nuorodas per 7-10 dienų

 

Google specialistas John Mueller teigia, kad Google Search Console gali pasiimti išorines nuorodas į visiškai naujas svetaines (jei yra į jas nukreipiančių nuorodų) per 7-10 dienų.

 

Barry Schwartz atliko tokį tyrimą savo naujoje svetainėje. Naujoje svetainėje kovo 23 d. buvo pateiktos nuorodos į Search Engine Land naujienlaiškį. Google šias nuorodas pastebėjo, kaip pats autorius teigia, tai jas nėra lengva rasti internete. Ir tos nuorodos buvo nurodomoas GSC ataskaitoje balandžio 2 dieną, maždaug po 10 dienų.

 

Specialistas John Mueller paaiškino, jog dauguma GSC ataskaitų yra perskaičiuojamos kas ar keturias dienas, o tada yra veiksnys, kai Google randa nuorodą tikrindama, todėl apskaičiavimo laikas trunka mažiausiai savaitę.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį