2022-04-19

Trusted store ženklinimas ir kitos marketingo naujienos Balandžio 11 – 15 d.

Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:

 

PPC:  JAV Search Ad pajamos pernai išaugo 33 proc.

 

Search Ad pajamos ir toliau auga. 2021 m., pasak IAB, paieška sudarė 78,3 milijardo JAV dolerių visų JAV skaitmeninės reklamos pajamų, kurios bendros reklamos pajamos siekė 189 milijardus dolerių.

 

IAB savo 2021 m.  internetinės reklamos pajamų ataskaitoje pažymėjo, kad paieškosaugimas nebuvo toks didelis, kaip kitų formatų. Pavyzdžiui, skaitmeniniai vaizdo įrašai, kurie per metus išaugo 50 proc. Dėl to paieška prarado 0,8 procentinio punkto bendros pajamų dalies.

 

Mokama paieška išlieka pirmoje vietoje. Mokama paieška vis dar yra pirmaujantis formatas, 2021 m. šis formatas sugeneruoja 41,4 proc. visų pajamų iš skaitmeninių skelbimų. Mobiliesiems telefonams skirtos reklamos sugeneravo 54,7 mlrd. USD (2020 m. – 39,7 mlrd. USD), o staliniams kompiuteriams – 23,5 mlrd. USD (2020 m. – 19,3 mlrd. USD).

 

Reklama socialiniuose tinkluose taip pat atsigauna. Pandemijos pradžioje reklama socialiniuose tinkluose buvo sumažėjusi. 2021 m. pajamos iš socialinių platformų (įskaitant Meta priklausančius tinklus, Twitter, Snapchat ir TikTok) pasiekė 57,7 mlrd. USD, kai 2020 m. pasiekė tik 41,4 mlrd. USD. Pasak IAB, augimas atsirado dėl to, nes 80 proc. prekių ženklų pradėjo dirbti su influenceriais ir turinio kūrėjais.

 

IAB prognozuoja, kad skaitmeninių skelbimų augimas tęsis visuose kanaluose. Tačiau IAB atkreipia dėmesį į kai kuriuos galimus iššūkius, įskaitant privatumo reglamentavimą, trečiųjų šalių slapukų naudojimo panaikinimą ir matavimą.

 

Visą ataskaitą gali peržiūrėti čia. Atkreipkite dėmesį, jog ataskaita yra nemokama, tik norint ją atsisiųsti reikia prisijungti arba sukurti paskyrą.

 

Google:  Pradėjo veikti Trusted Store ženklinimas

 

Prieš pora savaičių Google paskelbė apie naują Google apsipirkimo Trusted Store ženklelį. Šis ženklinimas dabar pilnai veikia Google. Taip pat, jei paspausite ant šio parduotuvės ženklinimo, jis nurodo, dėl kokios priežasties ši parduotuvė yra „patikima“.

 

GoogleTestuojama Higher Price piktograma paieškos apsipirkimo rezultatuose

 

Pricipas šios piktogramos, kaip ir Lower price piktogramos yra tas pats, todėl Google testuoja Higher price etiketė apsipirkimo rezultatuose. Tai gali reikšti, jog jei Jūsų parduodamas produktas kainuoja daugiau nei kiti tos produktų kategorijos produktai, tai Google gali pritaikyti šią etiketę.

 

TikTok: Pirmojo ketvirčio populiariausia platforma pagal atsisiuntimus ir išlaidas

 

Remiantis naujausiais Sensor Tower programų reitingų duomenimis TikTok vėl tapo daugiausiai atsisiųsta programa 2022 m. pirmąjį ketvirtį, aplenkdama Meta priklausančias socialines platformas.

 

Nors Meta socialinės programos vis dar išlieka labai populiarios, TikTok atsisiuntimų skaičius vis auga. Taip pat atsiradęs susidomėjimas Shopee platforma, kuri plečia el. prekybos rinką, šiek tiek kelia grėsmę Meta priklausančioms programoms.

 

Populiarumo taip pat sulaukė ir CapCut, kuris iš esmės yra TikTok vaizdo įrašų redagavimo įrankis, todėl ši programa dar labiau pabrėžia nuolatinį TikTok augimo tempą.

 

Svarbu atkreipti dėmesį, jog būtent dėl tokio populiarumo TikTok apima ir vartotojų išlaidas. Pirmąjį ketvirtį TikTok pasiekė 840 mln. USD. Taip pat data.ai pabrėžia, kad JAV vartotojų išlaidos TikTok išaugo 125 proc., lyginant su ankstesniu ketvirčiu, o tai rodo, kad JAV vartotojai iš tiesų noriai leidžia daugiau programoje, ir tai gali būti teigiamas ženklas besivystantiems el. prekybos planams.

Todėl yra pakankamai sunku nuspėti, kaip klostysis socialinės komercijos lenktynės, nes Meta taip pat siekia, kad išlaidos programoje taptų didesniu Facebook ir Instagram elementu.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį