Pristatome praėjusios savaitės reklamos ir marketingo naujienas:
TikTok: Pristato Beta versijos Search Ads
Naujas aspektas TikTok rinkodaros specialistams. Socialinė platforma pradėjo skelbimų paieškos rezultatuose beta versijos testavimą, kuris suteikia dar vieną būdą pasiekti TikTok auditoriją naudojant jų vartojamus paieškos terminus.
Nauji TikTok paieškos skelbimai žymini etikete Sponsored ir jie yra rodomi virš „ieškotų kitų“ terminų sąrašo paieškos rezultatų puslapyje, o tai paprastai reikia, kad jie bus rodomi per pirmuosius keturis rezultatus.
Ši parinktis leis TikTok reklamuotojams nukreipti reklamą į ieškančiu asmenis, pagal konkrečius terminus. Taip taptų puikiu būdu pasiekti žmones, turinčius didesnį pirkimo ketinimą ir susidomėjimą.
TikTok taip pat pateiks reklamuotojams paieškos terminų, kurie paskatino kampanijų paspaudimus, sąrašą, taip pridedant dar vieną galimą Jūsų reklaminių skelbimų taikymo elementą.
Remdamiesi tuo, galite sukurti populiariausių susijusių paieškų programoje duomenų bazę, kuri gali padėti nukreipti į turinį ir vaizdo įrašų pavadinimus, kad gautumėte daugiau naudos iš bendro TikTok metodo.
Google: Prieinamumas nėra tiesioginis reitingavimo veiksnys
Google specialistas John Mueller teigia, kad pasiekiamumo patobulinimai neturi tiesioginės įtakos svetainės paieškos reitingams, nes juos yra sunku kokybiškai įvertinti.
Ši diskusija buvo iškelta vieno iš susitikimo metu kovo 25 d., kai specialisto buvo paklausta, ar tiesioginis reitingavimo pranašumas gerina prieinamumą. Tai yra susiję su tokiais dalykais, kaip vizualiai atkirtos nuorodos nuo tekstinio turinio, naudojant tokias funkcijas kaip didesnis šrifto svoris, pabraukimas ir spalvų kontrastas.
Specialistas John Mueller teigia, jog tai SEO pranašumo nesuteiks, bent jau ne tiesiogiai. Tačiau pats specialistas pabrėžia, kad prieinamumo savrba auga ir neatmeta galimybės, jog ateityje tai gali tapti reitingavimo veiksniu.
Kol kas Google neturi būdo kiekybiškai įvertinti prieinamumą, todėl tai yra labai sunku padaryti. Tačiau ką visgi Google matuotų prieš kitas svetaines, jog galėtų suteikti objektyvius vertinimus.
Apskritai, Google turėtų apibrėžti elementus, kurie padeda padaryti svetainę prieinamą, ir kaip palyginti tuos elementus įvairiuose svetainėse, prieš tai įdiegdama kaip reitingavimo veiksnį.
Dar specialistas J. Mueller priduria, kad būtų galima kurti panašią sistemą kaip Core Web Vitals svetainės prieinamumui įvertinti, tačiau šiuo metu tai nėra planuojama.
Google: Naujų svetainių atradimas su išorinėmis nuorodomis
Google specialistas John Mueller teigia, kad nėra blogai naudoti Google Search Console URL tikrinimo įrankį, kad būtų prašoma indeksuoti, tačiau geriausias būdas yra leisti Google atrasti tuos naujus URL toje naujoje svetainėje per išorines nuorodas. Google teigė, kas tiesiog geriau turėti nuorodas į svetainę ir Google tokiu būdu paimti svetainę.
Specialistas pridūrė, kad nuorodos yra geriausias būdas, kad Google indeksuotų Jūsų turinį. Taip pat naudojant užklausų indeksavimo funkciją „nėra jokių trūkumų“. Jei tai nauja svetainė, apie kurią nėra jokios informacijos, tai bent jau naudojant URL gali tapti būdu, kuris gali padėti svetainei. Tačiau tai nėra garantuojama, jog Google tai matys.
Apie geriausias praktikas daugiau informacijos galite rasti čia.
Google Sunsetting URL Parameters Tool panaikinimas
Google kitą mėnesį panaikins URL parametrų įrankį Search Console. Bendrovė paskelbtame pranešime teigė, kad dabartiniams įrankio naudotojams nereikia imtis jokių veiksmų. O tai reiškia, kad Jums nereikia nieko daryti, kad nurodytumėte URL parametrų funkciją svetainėje.
URL parametrų įrankis suteikė žmonėms galimybę nurodyti, kaip tam tikri parametrai veikia jų svetainės turinį.
Dabar Google tikrinimo programos automatiškai elgsis su URL parametrais. Pasak Google, kai kurie parametrai yra naudingi, o kai kurie – nenaudingi. Atsižvelgiant į tai, kiek per metus sumažėjo šio įrankio vertė, kitą mėnesį Google oficialiai nutraukia jo naudojimą.