2022-02-14

Internetinio marketingo naujienos Vasario 7-11 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: CTA „virš matomos ribos“ nekenkia Google paieškai ar SEO 

 

Tarp SEO specialistų sklando mitas, kad CTA (Call to Action Buttons), esantys virš matomos ribos, kenkia Google paieškos reitingui ir SEO.

 

Google viešųjų ryšių specialistas John Mueller, atsakė į iškilusią diskusiją Reddit socialinėje platformoje, jog šis mitas yra visiška netiesa.

 

Forumo vartotojų užduotas klausimas: „Ar Google rekomenduoja pašalinti CTA mygtukus esančius puslapio viršuje?“

 

John Mueller atsakė: „Google paieška nieko nesako apie CTA mygtukus, todėl tai nekenkia Google paieškai ar SEO.“ 

 

Google: Produktų apžvalgai naudokite orginalias nuotraukas

 

Svetainės norinčios gauti naudos iš Google produktų peržiūros algoritmo atnaujinimo, turėtų sutelkti dėmesį į originalių nuotraukų naudojimą.

 

Google viešųjų ryšių specialistas John Mueller rekomenduoja skelbti produktų apžvalgas, naudoti originalias nuotraukas, kad gautumėte gauti naudos iš algoritmo atnaujinimo.

 

Šio algoritmo naujinys buvo išleistas praėjusiais metais, kad šis algoritmo atnaujinimas taptų naudingesnis, Google paskelbė, rekomendavo, svetainėms pateikti unikalų turinį, kuris nėra pasiekiamas iš gamintojo.

 

Virtualaus susitikimo metu buvo iškeltas toks klausimas, ar pakanka redaguoti esamas nuotraukas, kad jos būtų unikalios.

 

Į šį klausimą John Mueller atsakė, kad „unikalus“ reiškia tokias nuotraukos, kurios yra padarytos Jūsų pačių, o ne dirbtinai patobulintos (redaguotos) nuotraukos.

 

Atkreipkite dėmesį į tai, jog Google algoritmas negali automatiškai atskirti originalių ir redaguotų nuotraukų, todėl Google kokybės vertintojų komanda į tai atkreips dėmesį atlikdama neautomatinę peržiūrą.

 

Pagrindinis Google produktų peržiūros algoritmo naujinio tikslas – padidinti turinį, kurį parašė žmonės, kurie asmeniškai išbandė tą produktą. O vienas pagrindinių būdų, kaip autorius gali įrodyti, jog jis tikrai išbandė produktą, tai skelbiant savo darytas nuotraukas.

 

Galite susidurti su svetainėmis, kurių produkto gamintojo vaizdai yra geri ir tie vaizdai yra naudojami apžvalgose, tačiau Google neskatina naudotis šiuo pavyzdžiu.

 

Google teigia, jog yra sudaryta kokybės vertintojų komanda, kurie įsijungia ir vertina produktų apžvalgos paieškos rezultatus, jie taip pat atlieka ir nuotraukų unikalumo analizę, kuri gali nulemti reitingų pasikeitimus, nes svetainės su originaliomis nuotraukomis gauna postūmį.

 

LinkedIn: Pristato Sales Navigator ir CRM kortelių naujinius

 

LinkedIn Sales Solutions paskelbė Sales Navigator platformos atnaujinimus, įskaitant paieškos patirties patobulinimus, CRM integravimą ir naujus pagrindinio puslapio optimizavimus.

 

Šios naujinio pagrindinis tikslas – naujomis funkcijomis padidinti reklamuotojų ir pardavėjų efektyvumą.

 

LinkedIn Sales Navigator. Geresnis paieškos funkcijos vizualizavimas. Dabar paieškos įrankių juostoje matysite visus galimus filtrus. Atsirado papildomos parinktys, tokios kaip Company Headquarters ir TeamLink connections of. 

 

Dabar pasirenkant tikslinės auditorijos filtrą, visi rezultatai atnaujinami realiuoju laiku. Šis naujinimas palengvina tikslinės auditorijos ar paskyrų paiešką bei sutaupo Jūsų laiko.

 

LinkedIn Sales Navigator ir CRM integravimas. Kitas atnaujinimas yra skirtas tiems, kurie yra Advanced Plus vartotojai. Dabar galėsite susieti savo CRM sistemą (per Microsoft Dynamics 365 ir Salesforce) ir tvarkyti kontaktus. Šis įrankis į LinkedIn yra pavadintas  At-Risk Opportunities sąrašu.

 

Naujos pagrindinio puslapio funkcijos. LinkedIn atnaujino įspėjimų sklaidos kanalą, prioritetinių paskyrų skyrius ir pridėjo naują skirtuką Bookmarked Alerts.

 

Facebook: Sutelkiamas dėmesys į trumpų vaizdo įrašų kūrimą

 

Dėl netikėto bei didžiausio akcijų kritimo Facebook istorijoje, generalinis direktorius Mark Zuckerberg pareiškia, jog ketina nukreipti bendrovės dėmesį į trumpų vaizdo įrašų auginimą.

 

Mark Zuckerberg teigia, jog aktyvių vartotojų praradimo priežastis yra kita socialinė platforma Tik Tok. Todėl jų sprendimas yra kurti trumpos formos vaizdo įrašus, kaip ir Tik Tok platformoje.

 

Ką tai reiškia marketingo specialistams? Šiuo metu, dėl augančių trumpų vaizdo įrašų socialinių platformų, tenka pritaikyti komunikaciją, kuri atitiktų vartotojų norus. Socialinių tinklų vartotojai pareiškė, jog jiems patinka turinys, kuris yra teikiamas vaizdo įrašo forma.

 

Kai anksčiau pakakdavo tik teksto ir gerai apipavidalintų vaizdų derinio, kad patrauktų auditorijos dėmesį. Dabar atkreipkite dėmesį į tai, jog į šį mišinį yra būtina įtraukti vaizdo įrašų turinį.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį