Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:
Google: 90 proc. klientų pasidalinas savo el. paštu dėl papildomų naudų
Google ir Boston Consulting Group atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, jog 90 proc. klientų bendrina savo el. paštą su įmone, kad gautų nedideles paskatas, pvz., nuolaidas, nemokamus pavyzdžius.
Šio tyrimo tikslas yra rasti bendrą kalbą tarp vartotojų ir rinkodaros specialistų, kai kalbama apie dalijimąsi duomenimis.
Kai kalba eina apie duomenų rinkimą, rinkodaros specialistai turi prisitaikyti prie reguliavimo pokyčių, susijusių su privatumu, o vartotojai vis labiau suvokia, kaip naudojami jų duomenys. Tačiau tiek rinkodaros specialistai, tiek vartotojai nori vieno rezultato – tinkamesnės reklamos.
Atlikto tyrimo rezultatai rodo, jog 65 proc. vartotojų patiria neigiamą patirtį, kai pateikiami skelbimai nėra aktualūs.
Žinoma, neįmanoma pateikti atitinkamų skelbimų, nesurinkus bent kai kurių duomenų apie tai, kam skelbimai teikiami. Todėl dažniausiai yra renkami duomenys, kurie nėra invaziniai, pvz., lytis, pašto kodas, amžius, pomėgiai ir ankstesni pirkiniai.
Tyrimo metu buvo atskleistas dar vienas dalykas, jog tik 1 iš 3 vartotojų noriai pasidalins savo el paštu be jokios papildomos paskatos. Tačiau pateikdami paskatą, tai gali būti nuolaidos kodas ar nemokamas pavyzdys, net 90 proc. vartotojų pasidalins savo el. pašto adresu.
Google Search Console: Paleidžia URL tikrinimo API
Google pristatė naują Search Console skirtą URL tikrinimui. Bendrovė nurodo, jog naudodami šį API galite programiškai sąveikauti su URL tikrinimo įrankiu.
Šis tikrinimo įrankis nurodys indekso būseną, AMP, išsamius rezultatus ir bet kurio URL naudojimą mobiliesiems įrenginiams.
Svarbu yra atkreipti dėmesį į tai, kad šis API turi limitą – galite pateikti iki 2 000 užklausų per dieną ir 600 užklausų per minutę. Tai reiškia, jog negalite paleisti šio API visuose savo URL adresuose, jei Jūsų svetainėje yra tūkstančių puslapių.
Google: Perrašo daugiau nei 61 proc. pavadinimo žymų
Ne paslaptis, jog puslapių pavadinimai turi didelę įtaką paspaudimų rodikliams, nes jie suteikia svarbų kontekstą paieškos sistemoms, tačiau atlikto tyrimo metu, buvo nustatyta, jog bendrovė perrašo puslapių pavadinimus daugiau nei 60 proc. laiko.
Kompanija Zyppy.com atliktame tyrime buvo išanalizuota daugiau nei 80 000 pavadinimo žymų iš 2370 svetainių, taip siekiant nustatyti, kiek svetainių pavadinimo žymų buvo panaudota paieškos rezultatuose. Tyrimo rezultatuose galima pastebėti, jog Google bent iš dalies perrašė 61,6 proc. pavadinimo žymų.
Google tikslas – suteikti ieškantiems geriausios pavadinimo žymos, kad būtų pateiktas tinklapio turinio kontekstas. Jei pavadinimo žyma nėra tinkama Google algoritmas ją pakeičia. Veiksniai, dėl kurių Google gali pakeisti Jūsų pavadinimą:
Per trumpi arba per ilgi pavadinimai. Idealus puslapio pavadinimo ilgis yra 50-60 simbolių. Jei puslapio pavadinimas per ilgas, Google sutrumpins paieškos rezultatus, o tai gali lemti neigiamą vartotojo patirtį. Tuo tarpu trumpi pavadinimai nepateikia ieškantiems reikalingos informacijos.
Tekstas skliausteliuose. Daugelis svetainių naudoja skliaustus, kad padėtų puslapių pavadinimams išsiskirti, tačiau tikėtina, jog Google tokį pavadinimą pakeis.
Pavadinimų skyrikliai. Pavadinimų skyrikliai, tokie kaip dvitaškai, brūkšneliai, yra paprastas būdas atskirti, suskaidyti pavadinimus, tačiau paieškos sistema nėra jų „gerbėja“.
Kiti veiksniai. Google yra susijusi su informacija, todėl naudojant per daug raktinių žodžių, tuos pačius pavadinimus keliems puslapiams, sistema gali juos pakeisti.
Google: Patvirtina, jog abipusis susiejimas daugeliu atveju yra natūralus
Google nuomone, abipusis susiejimas ne visada yra blogas. Daugeliu atveju natūralu susieti svetaine, kuri nukreipia į Jūsų svetainę.
Tam tikros abipusio susiejimo formos prieštarauja Google žiniatinklio valdytojo gairėms. Todėl jei keitimasis nuorodomis vyksta taip: kai dvi svetainės susitaria pateikti nuorodas viena į kitą, bandydamos manipuliuoti paieškos reitingais, Google nurodo, jog tai yra griežtai draudžiama.
Tačiau, jei situacija yra kitokia, tada Google tai apibrėžia, kaip natūralią abipusio ryšio formą. Google viešųjų ryšių specialistas John Mueller teigia, jog Google gali atskirti natūralų susiejimą ir nuorodų schemą.