2022-02-21

Internetinio marketingo naujienos Vasario 14-18 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Privatumo politikos keitimas 

 

Google bendrovė dar trečiadienį pranešė, kad taikys naujus privatumo apribojimus, kurie sumažins Android įrenginių programų stebėjimą. Tokį principą pradėjo taikyti Apple praėjusiais metais, šis sprendimas turėjo įtakos kelių bendrovių reklamavimo praktikai.

 

Google teigia, jog yra kuriami nauji, į privatumą orientuoti reklamavimo ID pakaitalai – unikali simbolių eilutė, kuri identifikuoja vartotojo įrenginį. Išmaniųjų įrenginių ID padeda reklaminių technologijų įmonėms sekti ir dalytis informacija apie savo vartotojus.

 

Tokie pakeitimai gali turėti įtakos labai didelėms įmonėms, kurios pasitiki vartotojų stebėjimu įvairiose programose, pavyzdžiui, Facebook (dabar Meta).

 

Google paskelbtame pranešime, taip pat buvo pabrėžta, jog dabartinius identifikatorius palaikys ateinančius dvejus metus, o tai reiškia, kad kitos įmonės turės laiko įgyvendinti pakeitimus.

 

Google: Raktažodžiais pagrįstiems domenams neegzistuoja SEO premijos

 

Google specialistas John Mueller teigia, jog raktiniais žodžiais pagrįsti domenai yra ribojantys ir neteikia jokios SEO priemokos.

 

Specialistas taip pat pateikė pagrįstų priežasčių, kodėl raktiniai žodžiai domenuose neteikia reitingo premijos ir kodėl tokių domenų pasirinkimas gali neigiamai paveikti.

 

Raktažodžiai domeno pavadinime

 

Yra daug priežasčių, kodėl kai kurie SEO specialistai rekomenduoja naudoti raktinius žodžius domene. Nors sklinda kalbos, kad jei pateikiamas tik URL, raktinis žodis veiks kaip prierašo tekstas ir tai turės įtakos Google reitingams.

 

John Mueller paaiškino, kad Google žino skirtumą tarp atviro URL ir prierašo teksto, taip pat Google nenaudos raktinių žodžių tuščiame URL.

 

Ilgalaikio domeno vardo pasirinkimas

 

Specialistas John Mueller pabrėžė, kad būtų prasminga pasirinkti domeną, kuris gali „išgyventi ilgą laiką“. Specialistas teigia, jog geriausia rinktis tokį domeno pavadinimą, kuris gali išgyventi verslo modelio ir tendencijų pasikeitimus.

 

GoogleGeri Core Web Vitals balai nepagerina indeksavimo

 

Google teigia, kad turėdami gerus Core Web Vitals balus, nebūtinai pagerinsite tinklapių indeksavimą Google paieškos rezultatuose.

 

Neseniai vykusio seminaro metu, Google specialisto John Mueller buvo paklausta apie Core Web Vitals rodiklius ir tai, ar tie balai gali turėti įtakos svetainės kokybei.

 

Svetainės kokybė yra tiesiogiai susijusi su indeksavimu, nes Google siekia indeksuoti aukštos kokybės turinį, kuris suteikia žiniatinkliui pridėtinės vertės. Jei Jūsų svetainė neatitinka tam tikro kokybės slenksčio, puslapiai gali būti indeksuojami lėtai arba išvis neindeksuojami.

 

Tačiau Core Web Vitals balai yra reitingavimo, o ne kokybės veiksniai. Todėl balų didinimas neturi tiesioginės įtakos indeksavimui.

 

TikTok: Pagrindinė platforma produktų įsigijimui

 

Atlikto pasaulinio tyrimo metu buvo nustatyta, kad TikTok yra pagrindinė vartotojų kelio link pirkimo dalis, kur jie vis dažniau atranda ir perka naujus dalykus.

 

Tyrimu buvo siekiama nustatyti TikTok vaidmenį ir suvokimą mažmeninės prekybos vartotojų kelyje. Remiantis šiais rezultatais, TikTok platformos poveikis yra perkeliamas už platformos ribų į realų pasaulį.

 

Apskritai, padavimo kelias iki pirkimo per TikTok yra apibūdinamas kaip begalinis ciklas. Tai reiškia, kad nėra apibrėžto pradžios ir pabaigos taško.

 

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog marketingo specialistai žinotų šio tyrimo rezultatus, nes TikTok įtaka vartotojų sprendimams greičiausiai tik didės. Tyrimo rezultatus rasite paspaudę šią nuorodą.

 

Snapchat: Suteiks galimybę turinio kūrėjams įterpti reklaminius skelbimus prie keliamų istorijų 

 

Snapchat prideda dar vieną naują pajamų gavimo galimybę turinio kūrėjams. Kaip aiškina bendrovė, Snap turinio kūrėjai galės įjungti reklaminius skelbimus savo istorijose, o visos iš tų skelbimų gautos pajamos bus sumažintos, o vėliau skirstomos kūrėjui.

 

Nors konkretus pajamų mažinimas nėra pateikiamas – tačiau bendrovė teigia, jog šių skelbimų dalis bus pagrįsta patentuota mokėjimo formule, kuri gali apimti daugybę veiksnių, tokių kaip skelbimo dažnumas ir auditorijos įtraukimas.

 

Pagrindinis dėmesys skiriamas padėti geriausiems Snapchat naudotojams uždirbti daugiau pinigų už savo pastangas, o tai gali priversti juos naudotis ir skelbti įrašus programėlėje dažniau.

 

Kadangi konkurencija didėja dėl dėmesio, kiekviena socialinė programa dabar siekia laimėti turinio kūrėjo dėmesį ir laiką, kad jie skelbtų kuo daugiau turinio, o tai galiausiai paskatintų didesnį vartotojų įsitraukimą.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį