2022-02-28

Internetinio marketingo naujienos Vasario 21 – 25 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Išleidžia trumpus produktų skelbimų pavadinimus

 

Google Merchant Center pristatė naują atributą, vadinamą trumpuoju pavadinimu. Šis atribudas leis reklamuotojams dar labiau optimizuoti produktų pavadinimus, nes taip Jūs galite naudoti glaustesnius ir tikslenius terminus savo gaminiams / prekėms.

 

Koks yra skirtumas tarp įprasto pavadinimo ir trumpojo pavadinimo?

 

  • Pagrindinis pavadinimo atributas – atitinka produkto nukreipimo puslapį, taip pat kliento paiešką.
  • Trumpas pavadinimo atributas – trumpas ir glaustas Jūsų produkto identifikavimas.

 

Atkreipkite dėmesį, jog naudojant įprastą pavadinimo atributą, kuris yra būtinas, trumpojo pavadinimo atributas nėra privalomas. O kadangi tai nėra privaloma, jis ne visada bus rodomas.

 

Kokie yra minimalūs trumpojo pavadinimo reikalavimai?

 

Dabartinis šio atributo simbolių apribojimas yra nuo 1 iki 150 simbolių. Tačiau pats Google rekomenduoja išlaikyti simbolių skaičių nuo 5 iki 65 simbolių.

 

Taip pat Google perspėja, kad jei nesilaikysite minimalių reikalavimų, jie Jūsų produkto nepatvirtins. Dar keli pagrindiniai reikalavimai:

 

  • Naudokite profesionalią ir gramatiškai taisyklingą kalbą.
  • Nevartokite svetimybių (užsienio kalbos), kurie gali būti sunkiai suprantami;
  • Neįtraukite reklamos į trumpąjį pavadinimą;
  • Venkite didelio kiekio didžiųjų raidžių, išimtys gali būti santrumpos, šalys, valiuta.

 

BrightEdge: Įsigijo Oncrawls, jog padėtų optimizuoti SEO

 

Įmonė BrightEdge, kuri yra organinės paieškos ir turino našumo lyderė, įsigijo Oncrawl, kad duomenų mokslo sprendimai būtų prieinamesni SEO profesionalams.

 

Oncrawl yra įrankis, kuris tikrina svetaines tokiu principu, kaip tai darytų paieškos variklio robotas, tada generuoja ataskaitas, kurios turi naudingų SEO įžvalgų.

 

BrightEdge ir Oncrawl siekia panaikinti mašinų tarpusavio ryšį, kad įmonės galėtų siųsti stipresnius signalus paieškos sistemoms ir kitiems žiniatinklio subjektams.

 

Taip pat įmonės direktorius pasisakė, jog įmonėms nereikės rinktis, kurios iš šių pirmaujančių organinės paieškos įrankių geriausiai atitinka jų poreikius. Įmonės naudos gaus iš abiejų įrankių, nes yra derinami BrightEdge ir Oncrawl ištekliai ir siūlomi integruoti ir specialūs paieškos rinkodaros sprendimai.

 

BrightEdge vartotojams leis naudotis Oncrawl technologijomis be papildomų mokesčių, o Oncrawl naudotojai turi prieigą prie masinių AI ir automatizavimo technologijų (pvz., BrightEdge Autopilot), kurios padės tobulinti jų SEO pastangas.

 

Google: Pristatė stacionarių kompiuterių puslapio naudojimo naujinį

 

Google pradėjo diegti puslapio patirties atnaujinimą, skirtą darbalaukio tinklalapiams ir darbalaukio paieškai. Šis naujinimas bus lėtai diegiamas per kelias ateinančias savaites ir bus baigtas diegti iki 2022 m. kovo mėnesio pabaigos.

 

Puslapio patirties atnaujinimas darbalaukiui. Į šį atnaujinimą bus įtraukti visi dabartiniai mobiliosios versijos puslapio naudojimo naujinimo signalai už puslapio ribų, kuris turi būti pritaikytas mobiliesiems. Google teigė, kad su šiuo išleistu naujinių nereikėtų tikėtis, kažkokių labai drastiškų pokyčių.

 

Meta: Facebook pristato Reels visiems vartotojams

 

Bendrovė Meta kelia kovą su TikTok į kitą etapą, visiškai paleidžiamas Facebook Reels naudojimas. Taip Facebook žada išnaudoti trumpų vaizdo įrašų turinio populiarumą.

 

Facebook Reels apims remiksavimo funkciją, kad paskatintų tendencijų įsitraukimą, o kūrėjai taip pat galės skelbti iki 60 sekundžių trūkmės turinį. Naudotojai taip pat galės bendrinti viešai paskelbtus Reels savo istorijose, taip padidindami įtraukimo potencialą.

 

Taip pat šis kanalas yra svarbus turinio kūrėjams, Facebook siekia trumpos formos parinktį naudoti kaip papildomą kanalą bei suteikiant turinio kūrėjams galimybę kurti bendruomenę ir maksimaliai padidinti savo pajamų gavimo potencialą.

 

Tokiu būdu gali iškilti labai daug bėdų TikTok platformai, kuri jau turi klaidingą reputaciją apie pajamų gavimą tarp turinio kūrėjų. Todėl ši platforma gali išlikti daugeliui didelių žvaigždžių, kaip papildomas kanalas, kuris neturi tiesioginės galimybės su didesnių pajamų gavimu.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį