2022-01-31

Internetinio marketingo naujienos Sausio 24-28 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Atidedamas FLoC diegimas. Pristatomas Topics API, kuris pakeis sekimo slapukus 

 

Google paskelbė, jog atsisako prieštaringai vertinamų planų pakeisti trečiųjų šalių slapukus ir siūlo naują Privacy Sandbox alternatyvą Topics, kuriame vartotojų naršymo įpročiai suskirstyti į maždaug 350 skirtingų temų.

 

Naujasis mechanizmas, kuris pakeis FLoC (Federated Learning of Cohorts), suskirsto vartotojų naršymo istoriją į keletą svarbiausių iš anksto nustatytų pomėgių (t.y. Topics), kurios išsaugomos įrenginyje.

 

Kai vartotojas apsilanko svetainėje, yra parenkami pomėgiai ir jie yra bendrinami su ta svetaine ir jos reklamos partneriais. Šios sistemos valdymas yra labai paprastas – vartotojai gali matyti temas, jas šalinti arba jas išjungti.

 

Taip yra siekiama palengvinti reklamavimą pagal pomėgius, rodant vartotojams tinkamesnius skelbimus.

 

Privacy Sandbox privatumo direktorius Vinay Goel teigė, jog Topics veikia tik naršyklėje ir suteikia galimybę matyti ir valdyti Jūsų bendrinamus duomenis. Taip pat V. Goel pabrėžė, jog yra pateikiamos svetainės su dominančiomis temomis, todėl internetinės įmonės turi galimybę nenaudojant slaptų sekimo metodų, tokių kaip browser fingerprinting, pateikti atitinkamus reklaminius skelbimus.

 

Instagram: Pristatė vaizdo įrašų ir tiesioginių transliacijų atnaujinimus

 

Instagram pristatė atnaujinimus, kurie suteiks vartotojams naują būdą reklamuoti tiesiogines transliacijas, vaizdo įrašus.

 

Instagram vadovas Adam Mosseri paskelbė, jog šiais metais bendrovė daugiau dėmesio skirs vaizdo įrašams. Dar praėjusių metų vasarą Instagram vadovas užsiminė, jog ši socialinė erdvė nebėra tik nuotraukų dalijimosi platforma.

 

Ši vizija tampa realybe, nes su nauju naujinimu, daugiau dėmesio yra skiriama tiesioginėms transliacijoms bei jau paskelbtiems vaizdo įrašams. Štai kokie du atnaujinimai matomi platformoje:

 

Tiesioginių transliacijų planavimas

 

Dabar galite pažymėti tiesioginę transliaciją savo Instagram profilyje.

 

Šios žymos esmė, jog turite galimybę sukurti neribotą skaičių tiesioginių transliacijų. Pavyzdžiui, tai suteikia galimybę kūrėjui turėti tiesioginę transliaciją kiekvieną dieną tuo pačiu metu, taip sukuriant tiesioginį srautą.

 

Kiekvienas vartotojas apsilankęs profilyje ir paspaudęs ant reklamjuostės, sukurs priminimą apie artėjančią tiesioginę transliaciją.

 

Remix the video

 

Turėsite galimybę „remiksuoti“ bet kurį patalpintą vaizdo įrašą Instagram.

 

Šio atnaujinimo principas labai primena TikTok platformoje esančią funkcija Duet. Todėl Instagram dabar turi panašią funkciją, kuri leis kitiems platformoje esantiems vartotojams filmuoti savo reakcijas, išsakyti savo nuomonę į jau patalpintus vaizdo įrašus.

 

Anksčiau vartotojai galėjo „remiksuoti“ tik TikTok įkvėptus Instagram Reels. Dabar vartotojai turi galimybę „remiksuoti“ bet kurį vaizdo įrašą patalpintą Instagram platformoje, nepriklausomai ar tai yra Reels, ar sklaidos kanalo įrašas.

 

Ši funkcija yra pasirenkama, todėl galima nustatyti, kuriuos vaizdo įrašus kiti vartotojai gali perdaryti.

 

TikTok: Pristatė Instant Page rodymo parinktį, kad pagreitintų įkėlimo laiką ir reakciją į reklamas

 

Siekdamas maksimaliai padidinti verslo įsitraukimą į platformą ir padidinti savo pajamų galimybes, TikTok pristatė naują Instant Page apsipirkimo rodymo parinktį.

 

Ši rodymo parinktis leis prekių ženklams sujungti savo TikTok skelbimus su tiesioginiu vietinio puslapio nukreipimu, esančiu pačioje TikTok platformoje.

 

TikTok pabrėžė: „Vartotojai galės peržiūrėti vaizdo įrašus ir vaizdus, braukti per karuseles arba spustelėti mygtukus, kurie nukreips į kitą puslapį, neišeinant iš TikTok programos. Instant Pages lengva sukurti ir pritaikyti pagal Jūsų prekės ženklą.“

 

Šio proceso principas yra panašus į Facebook Instant Articles, kai turinys yra įmontuotas pačioje programoje, o ne nukreipia vartotojus į  trečios šalies svetainę. Instant Articles atveju kyla problemų, nes tai riboja leidėjų duomenų rinkimo pajėgumus, kuriems pirmiausia skirtas IA pasiūlymas.

TikTok Instant Page skiriasi tuo, jog idealiu atveju jie yra orientuoti į tiesioginį prekės ženklų konvertavimą. Norėdami nustatyti šią funkciją, įmonės turi sukurti atitinkamą reklaminį skelbimą TikTok Ads Manager svetainėje, o tada sukurti Instant Page kampanijos paskirties nuorodą. Šios funkcijos kūrimas yra įtrauktas į reklaminių skelbimų kūrimo eigą.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį