2022-01-24

Internetinio marketingo naujienos Sausio 17-21 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Paieškos algoritmų diegimo tvarka

 

Tarp skaitmeninio marketingo specialistų, socialiniame tinkle Twitter, buvo iškelta diskusija, ar Google nepradeda diegti paieškos algoritmų naujinimų prieš pat savaitgalį.

 

Google viešųjų ryšių specialistai John Mueller ir Danny Sullivan teigė, kad paieškos bendrovė nepaleidžia ar nepradeda diegti paieškos algoritmo atnaujinimų prieš pat savaitgalį.

 

Google specialistai pridūrė, kad Google yra pasaulinė organizacija, todėl naujinių diegimas nėra įprastas dalykas prieš pat savaitgalį. Tačiau nereikia pamiršti, kad Google gali pradėti naujinius ketvirtadienį, o tą naujinimą vėliau išleisti per kelias dienas ar savaites – ir šį būtent procesą galima „pajusti“ per reitingų kritimą, kuris dažniausiai gali būti pastebimas tik savaitgalį – priklausomai nuo to, kada tie URL yra apdorojami.

 

Instagram: Prenumeratos nauja pajamų gavimo funkcija

 

Instagram socialinė platforma plėtoja pajamų gavimo galimybes pateikiant naują prenumeratos funkciją, kuri leidžia turinio kūrėjui gauti papildomų mėnesinių pajamų.

 

Nuo 2022 m. Sausio 19 d. Instagram pradėjo šios funkcijos testavimą su nedidele kūrėjų auditorija. Šios funkcijos esmė, jog sekėjai pradėję Prenumeruoti kūrėją, turės galimybę gauti išskirtinį turinį.

 

Ši funkcija sekėjams yra mokama. Sekėjams arba abonentams už mėnesinį mokestį suteikiamos tokios naudos:

  • Subscriber Live: kūrėjai gali transliuoti išskirtines tiesiogines transliacijas tik prenumeratoriams;
  • Subscriber Stories: kūrėjai gali skelbti istorijas tik savo prenumeratoriams;
  • Subscriber Badges: prenumeratorių komentarai yra pažymėti atitinkamais ženkleliais, kurie leidžia kūrėjui matyti, kuris jo sekėjas yra ištikimas gerbėjas.

 

Google Search Console: Atnaujinta Page Experience Desktop ataskaita

 

Google Search Console pateikė naują ataskaitą, skirtą tinklapių darbalaukio versijų naudojimo kriterijams įvertinti.

 

Šios ataskaitos pagrindinis tikslas yra padėti pasiruošti puslapio naudojimo algoritmo naujinimo paleidimui, kuris bus pradėtas teikti vasario mėn. ir baigtas kovo mėnesio pabaigoje.

 

Šią ataskaitą galite matyti Search Console skirtuke Page Experience, esančiame tiesiai po Mobile Usability skirtuko.

 

Google: Suteikia svetainėms daugiau indeksavimo kontrolės

 

Google pristato naują robotų žymą, kuri suteikia svetainėms daugiau galimybių valdyti turinį, kuris indeksuojamas paieškos rezultatuose.

 

Nauja robotų žymė, vadinama indexifembedded, leidžia svetainėms suteikti Google daugiau nurodymų, kurį turinį indeksuoti paieškos rezultatuose.

 

Naudodami šią žymą galite nurodyti Google, kad indeksuotų tik tą puslapio turinį, jei jis įdėtas per iframe ir panašias HTML žymas.

 

Atkreipkite dėmesį, jog indexifedded žymą nepaiso Noindex žymos. Todėl naudojant Noindex, tam kad visas URL nepatektų į paieškos rezultatus, ir taikant žymą indexifemedded, bus indeksuojama tik konkreti turinio dalis.

 

Svarbu paminėti, jog ši nauja robotų žyma nėra taikoma daugeliui leidėjų, nes ji skirta turiniui, kuris turi atskirą URL įterpimui.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį