2022-01-11

Internetinio marketingo naujienos Sausio 03-07 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

MetaSausio 19 d. pašalinamos jautrių temų taikymo parinktys

2022 m. sausio 19 d. Meta pašalins tam tikras taikymo parinktis susijusias su jautriomis temomis. Reklamines kampanijas, kurios įeina į kategoriją „jautrios temos“ bus galima teikti iki 2022 m. kovo 17 d.

Kodėl tai svarbu? Facebook reklamos specialistai neturėtų pasikliauti tik nurodytomis taikymo parinktimis ar kitomis taikymo parinktimis, kurios gali būti susijusios su jautriomis temomis, nes greičiausiai ir jos tam tikru metu bus panaikintos. Tačiau reklamos specialistai galės išbandyti alternatyvas reklamos kampanijoms iki 2022 m. kovo 17 d.

Jautraus turinio taikymo parinktys. Bendrovė Meta teigia, jog bus pašalinamos detalaus taikymo parinktys, nes jos susijusios su temomis, kurias vartotojai gali suprasti kaip jautrias. Bendrovė pateikė kelis taikymo parinkčių, kurios bus pašalintos, pavyzdžius:

  • Sveikatos priežastys (pvz.: „Pasaulinė diabeto diena“; „Chemoterapija“ ir pan.);
  • Seksualinė orientacija (pvz.: „Tos pačios lyties santuoka“; „LGBT kultūra“ ir pan.);
  • Religinės praktikos ir grupės (pvz.: „Katalikų bažnyčia“; „Žydų šventės“ ir pan.);
  • Politiniai įsitikinimai, socialinės problemos, priežastys, organizacijos ir veikėjai.

 

Reklamines kampanijas bus galima teikti šiomis parinktimis iki 2022 m. kovo 17 d., kaip bendrovė skelbia „daugeliu atveju“. Iki kovo 17 d. reklamuotojai daugumą pakeitimų galės atlikti kampanijos lygiu nepaveikdami taikymo.

 

Po kovo 17 d. paveiktų reklaminių kampanijų redaguoti nebus galima kampanijos, skelbimų rinkinio ar skelbimo lygiu.

 

Pašalinamos perteklinės taikymo parinktys. Meta paskelbė, jog pašalis taikymo parinktis, kurios nebuvo plačiai pritaikytos, nurodydama, kas jos gali būti perteklinės su kitomis parinktimis. Perteklinių parinkčių sąrašo bendrovė nepateikė.

 

Yoast SEO: Gerai žinomos SEO programos paleidimas Shopify platformose

 

Yoast SEO bus prieinama Shopify nuo 2022 m. sausio 18 d. Skirtingai nuo WordPress programos versijos, kuri veikia pagal freemium modelį, Yoast SEO skirta Shopify platformai mėnesiui kainuos 29 USD.

 

Yoast SEO yra vienas iš dažniausiai naudojamų SEO programų WordPress ekosistemoje, o šios programos paleidimas Shopify leidžia matyti aiškų elektroninės prekybos augimą.

 

Visų dydžių mažmenininkų paieškos matomumas dabar yra labai svarbus. Nuo 2020 m. daugumai žmonių elektroninė prekybą įgavo svarbų vaidmenį, nes su pandemija susijusios atsargumo priemonės trukdė plėstis verslui. Dėl tokios problemos daugelis mažmenininkų nusprendė jungtis prie tokiu platformų kaip Shopify, jog galėtų rodyti savo produktus internete.

 

2021 m. gegužę Google paskelbė apie išplėstą Shopify integraciją, o 2021 m. gruodžio mėn. Bing pristatė Shopify integraciją, siūlydama Shopify prekybininkams paprastą būdą įtraukti savo produktus į „ekologiškų“ pirkinių sąrašus.

 

Yoast SEO fo Shopify siūlo funkcijas, kurios papildo šias integracijas. Tai gali padėti prekybininkams optimizuoti savo puslapius, kad jie būtų rodomi natūraliuose, o ne apsipirkimo rezultatuose.

 

Yoast SEO skirtas Shopify. Ši programa siūlo tokias pačias funkcijas kaip ir WordPress. Tai apima Jūsų pavadinimų ir aprašymų valdiklius Google paieškoje ir socialinėje žiniasklaidoje, atsiliepimus apie skaitomumas ir Yoast schemos diagramą.

 

Nors funkcijos išlieka panašios, tačiau kainų kaštai skiriasi: Yoast SEO skirtą Shopify kainuos 29 USD per mėnesį (po nemokamos 14 dienų bandomosios versijos). Kai WordPress versija veikia pagal freemium modelį, o aukščiausios kokybės versija kainuoja 99 USD per metus. 

 

Google: Kalbų kokybė daugiakalbėje svetainėje 

 

Google patvirtino, jog jei turite kelias savo svetainės versijas (tame pačiame domeno pavadinime) ir vieną iš versijų Google laiko kokybišką, o kitą – žemos kokybės, tai žemos kokybės svetainės versija gali neigiamai paveikti aukštos kokybės versiją.

 

Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, jog kokybė yra visos svetainės lygiu ir didelė svetainės dalis gali turėti įtakos kitoms tos pačios svetainės dalims.

 

Vykusio pokalbio metu Google viešųjų ryšių atstovas John Mueller pareiškė, jog svetainės kokybės vertinimas nebūtinai priklauso nuo skirtingų kalbų svetainėje, o apkristai nuo skirtingų svetainės skyrių, kurie gali neigiamai paveikti svetainės kokybės lygį. Google vertindama Jūsų svetainė daugiau dėmesio kreips į bendrą svetainės kokybę.

 

Google: Atsargų lygiai neturėtų turėti įtakos paieškos reitingams

 

Google viešųjų ryšių specialistas John Mueller atsakė į vieną svarbesnių klausimų, kuris kyla užsiimantiems elektronine prekyba: „Ar atsargų lygis gali turėti įtakos produktų reitingui el. prekybos svetainėje?“ John Mueller atsakė, jog ne ir tai nėra susiję dalykai, bent jau atliekant įprastą paiešką.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį