2022-01-03

Internetinio marketingo naujienos Gruodžio 27-31 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google Search Console: Naujos pranešimų skilties testavimas

 

Išbandyta nauja pranešimų juosta / skirtukas, kurią galėsite matyti Google Search Console sąsajos viršuje. Google teigia, jog joje matysite trijų lygių pranešimus.

 

Google Search Console pranešimų juostoje matysite šiuos trijų tipų pranešimus, suskirstytus pagal informacijos svarbą:

 

  1. Informacinis skelbimas.
  2. Nedidelės problemos pranešimas.
  3. Pagrindinės problemos pranešimas.

 

Kokia šios pranešimų juostos nauda? Google teigia, jog šios juostos pagrindinis privalumas yra tas, jog visas su paieška susijusias problemas tiesiogiai gaus svetainės savininkas.

 

Google Search Console: Produktų rezultatų ataskaitos apdorojimo atnaujinimas

 

2021 m. gruodžio 28 d. Google pakeitė produktų struktūrinių duomenų rezultatų ataskaitas. Šias ataskaitas galite peržiūrėti sistemoje Google Search Console.

 

Kas pasikeitė? Google teigė, jog produkto struktūriniuose duomenyse pasikeitė vertinimo ir pranešimo apie klaidas būdai.

 

Šio pokyčio poveikis. Po šio pakeitimo galite pastebėti produktų, objektų ir problemų, apie kurias pranešama Jums, skaičių, taip pat kai kurių problemų sunkumo pokyčius – nuo klaidų iki įspėjimų.

Taip pat galima bus matyti Google komentarus ataskaitoje, kurie nurodo skaičių sumažėjimą arba padidėjimą. Google nurodo, jog pasikeitė tik ataskaitų pateikimo būdas, bet paieškos rezultatai lieka tokie patys.

 

Svarbu: Jei pastebėjote, jog Jūsų Google Search Console ataskaitoje yra pokyčių, Google pataria nepanikuoti, nes tai yra patvirtintas Google pakeitimas. Todėl peržiūrėkite visas klaidas, problemas ir įspėjimus, kuriuos Google nurodė šioje ataskaitoje, ir bandykite toliau jas spręsti.

 

Google: Produktų pateikimas vietinio ir Maps sąrašų viršuje

 

Google verslo profilio produktų skiltyje atsirado nauja funkcija, kuri leis Jums pažymėti produktą kaip „ypatingą“.

 

Ši žyma leis Jūsų produktą perkelti į produktų, kuriuos nurodėte Google verslo profilyje, sąrašo viršų.

 

Kaip tai atrodo? Pateiktoje nuotraukoje nurodomas produktų skilties nustatymas „Mark as Special“.

Kodėl šis nustatymas svarbus? Akivaizdu, jog vietiniai SEO specialistai ir įmonės reikalauja metodo, kuriuo galėtų reklamuoti produktus puslapio viršuje. Todėl šis nustatymas suteikia galimybę pateikti vieną ar daugiau produktų aukščiau Google vietinės paieškos sąrašuose bei Google Maps sąrašuose.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį