2021-09-13

SEO draugiška svetainė – kodėl tai svarbu?

Auganti internetinė rinka, verčia tobulinti savo strategijas reikalingų prekių ir paslaugų pardavimui. Pagrindinis arkliukas – jūsų svetainė. Potencialūs klientai dažniausiai lankosi svetainėse, kurios yra pirmame paieškos sistemų rezultatų puslapyje.

 

SEO draugiška svetainė

Šaltinis: Advanced Web Ranking

Tam, kad būtų pritrauktas didelis srautas į Jūsų svetainę, turite stengtis pasiekti aukštesnį raktinių žodžių reitingą, naudojant svetainių optimizavimo paieškos sistemos procesą arba SEO. Šiame straipsnyje aptarsime, kokios savybės būdingos draugiškoms SEO svetainėms ir kokie to privalumai.

Draugiškos SEO svetainės savybės

Tinkamos svetainės pagrindinis tikslas – palengvinti vartotojų informacijos paiešką. Todėl svarbu, kad jūsų svetainės turinys turi būti gerai matomas ir suprantamas, o ne paslėptas po nereikalinga ir nenaudinga informacija. Žinoma, kiekviena sėkminga svetainė ne vien slepiasi už unikalaus ir gero dizaino, bet taip pat ir už SEO, kuris daro svetaines draugiškomis. Kelios draugiškų SEO svetainių savybių:

Svetainės pavadinimas ir aprašymai turi būti unikalūs.

Tiek svetainės pavadinimas, tiek puslapio aprašymai turi būti kuriami naudojant unikalų turinį, kad svetainė būtų aukštai įvertinta, kai vartotojai paieškos sistemose pateikia atitinkamus raktažodžius. Galite būti išgąsdinti žodžio „unikalus“, tačiau tik taip jūs išvengsite turinio dubliavimosi. Puslapių pavadinimuose bei aprašymuose patariame naudoti atitinkamus raktinius žodžius, tačiau neapkraukite jais – tai viena iš praktikų,  už kurią paieškos sistemos gali bausti.

Svetainės puslapiai turi būti greitai įkeliami.

Ši savybė yra ypatinga tuo, kad puslapio įkėlimo greitis turi įtakos jo reitingavimui paieškos sistemoje. Patys esame vartotojai ir ieškome informacijos, tai tikrai suprantame, kad puslapio greitis turi daug įtakos, o šią informacija paieškos sistemos naudoja reitinguojant svetaines, pagal jūsų svetainei būdingus raktinius žodžius. Taip paieškos sistemos nori užtikrinti, kad jų vartotojų laikas praleistas internete atitinka kokybę.

Tinkamai suformatuoti URL.

Svetainės puslapių URL yra naudojami pagerinti paieškos sistemos veikimą. Iš gerosios praktikos galime pasakyti, kad URL aprašymuose naudojami raktažodžiai leidžia reitinguoti.

Geros struktūros svetainė.

Paieškos sistemos naudoja atmetimo rodiklius, kurie pašalina tam tikrus puslapius iš paieškos sistemų rezultatų. Tam kad taip neatsitiktų, svetainėms reikia geros struktūros, kuri tiek vartotojus paskatintų daugiau laiko praleisti jūsų svetainėje, tiek „Google“ paieškos varikliui lengviau praskanuoti visus jums svarbius puslapius.

Unikalus turinys.

Šiuo metu vyrauja nuomonė, kad geras turinys nereikalingas – tai yra ne tiesa! Be gero turinio jūsų svetainė srauto gali ir nesulaukti. Blogai parašytas turinys gali išvaryti lankytojus ir tai sudaro terpę aukštam atmetimo rodikliui, kas tampa priežastimi „Google“ sumažinti jūsų reitingus paieškos sistemoje. Norėdami išlikti aukštoje pozicijoje, turėtumėt sukurti unikalų turinį, kuris būtų naudingas jūsų svetainės auditorijai.

SEO draugiškos svetainės privalumai

Pateikėme Jums kelias savybes, kaip atrodo SEO draugiška svetainė. Visgi kokie SEO draugiškos svetainės privalumai:

1. Patobulinta vartotojo patirtis – aukščiau pateiktų funkcijų pagerinimas, leidžia žmonėms lengviau naudotis jūsų svetaine bei gerina jų patirtį.

2. Prekės ženklo patikimumas – daugelis interneto vartotojų labiau pasitiki svetainėmis, kurios turi aukštą reitingą, kuria unikalų turinį.

3. Geresnė internetinė rinkodara – jei jūsų svetainė yra draugiška SEO, tai ji nuolat generuos natūralų srautą, kuris sumažins mokamos reklamos poreikį.

4. Svetainė pritaikyta mobiliesiems įrenginiams – tendencijos rodo, kad vis dažniau vartotojų naudoja mobiliuosius įrenginius, paieškai internete, o tai daro įtaką ir įmonių prisitaikymui, nes visos svetainės esančios reitingo viršuje yra pritaikytos mobiliesiems.

Paieškų sistemos tobulėja kiekvieną dieną, tai tampo viena iš gerųjų praktikų rinkodarai vystyti įmonėms internete. Todėl svetainių valdytojai turi stengtis optimizuoti savo turimus tinklapius paieškos sistemoms, taip užtikrinadami, kad draugiška svetainė ne tik „Google“, bet ir vartotojui.

Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį