2021-12-28

Internetinio marketingo naujienos Gruodžio 20-23 d.

Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:

 

Google: Prarasta didžiausio domeno vieta soc. platformai Tik Tok 

 

Remiantis metiniais Cloudflare reitingų duomenimis, Tik Tok aplenkia Google kaip populiariausias domenas visame pasaulyje.

 

Cloudflare kiekvienais metais pateikia Year in Review ataskaitą, kuriame viena iš dalių yra populiariausių domenų sąrašas. Šiame sąraše pateikiami domenai, kurie tais metais sulaukė didžiausio srauto.

 

Google ir jos produktai, tokie kaip Maps, Google Translator ir News 2020 metais buvo šio sąrašo lyderė, tuo tarpu Tik Tok tuo metu buvo tik 7-oje pozicijoje.

 

Tačiau šiais metais aiškūs pasikeitimai – Tik Tok 2021 metus baigia aukščiausioje reitingo pozicijoje, aplenkdama Google,  Facebook, Amazon ir kitus pasaulyje pirmaujančius domenus.

 

Svarbiausias klausimas: Ar Tik Tok yra didžiausia socialinės žiniasklaidos svetainė?

 

Cloudflare specialistai teigia, jog ne, tai nėra didžiausia socialinės žiniasklaidos svetainė. Taip pat tai nereiškia, jog Tik Tok turi daugiau vartotojų nei Google ar kitos konkuruojančios svetainės.

 

Insider Intelligence (anksčiau eMarketer) praneša, kad Tik Tok aplenkė tokias socialines platformas, kaip Snapchat ir Twitter pasauliniu vartotojų skaičiumi, tačiau gerokai atsilieka nuo tokiu gigantų, kaip Facebook ar Instagram.

 

Kita vertus, Tik Tok yra trečia pagal dydį socialinės žiniasklaidos platforma visame pasaulyje.

 

Google: 2021 m. Gruodžio mėnesio produktų apžvalgos naujinimas baigtas diegti

 

Google patvirtino, jog produktų apžvalgos naujinio diegimas buvo baigtas. Šis naujinys oficialiai pradėjo veikti likus kelioms dienoms iki Kalėdų.

 

Šiuo atnaujinimu siekiama reklamuoti atsiliepimų turinį, kuris viršija didžiąją dalį šabloninės informacijos, kurią galite rasti žiniatinklyje. Taip pat Google teigia, jog savo paieškos rezultatų reitinguose reklamuos tokio tipo produktų apžvalgas.

 

Nors Google nebaus už prastos kokybės atsiliepimų turinį, kuris apibendrina daugybę produktų, tačiau Jūsų svetainės reitinguose bus galima pastebėti nuosmukį. Tokiu būdu reitingai gali kristi, o Google dažniau suteiks platformą toms svetainėms, kurių atsiliepimų turinys yra įžvalgesnis ir reitingai aukštesni nei Jūsų svetainės.

 

Google teigia, jog šis atnaujinimas techniškai gali turėti įtakos tik produkto apžvalgos turiniui, o ne kitų tipų turiniui.

 

Ką daryti, kad to išvengti? Google pateikė du gerosios praktikos patarimus, kuriuos galite taikyti, norėdami išvengti neigiamo naujinio poveikio:

 

  • Pirmasis patarimas –  produktų apžvalgos turinyje pateikite daugialypės terpės priemones, tokias kaip, vaizdo, garso ar kitas nuorodas apie patirtį naudojant produktą. Tokiu būdu Jūs sustiprinsite apžvalgos autentiškumą.

Antrasis patarimas – į produktų apžvalgos turinį įtraukite nuorodas į kelias produktų pardavimo vietas, taip vartotojas turės galimybę išsirinkti jam patogią prekybos vietą.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį