Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:
Google: Reitingavimui autoritetas neturi reikšmės
Google teigia, jog ne į visas svetaines reikia žiūrėti kaip į autoritetus, kad jos būtų gerai įvertintos paieškos rezultatuose.
Google viešųjų ryšių specialistas Jonh Mueller internetinės transliacijos metu teigė, jog paskelbus 30 straipsnių tam tikra tema, svetainę sunku pavadinti autoritetinga. Šis teiginys yra labiau susijęs su kritinėmis, aukšto lygio temomis.
Pateikiamas specialisto pavyzdys: Svetainė negali paskelbti 30 straipsnių apie sveikatos būklę ir būti laikoma autoritetinga, lyginant su praktikuojančiais gydytojais.
Taip pat yra pabrėžiama, jog daugeliui svetainių nereikia rūpintis tuo ar jos yra autoritetingos. Jie gali pateikti turinį ir nustatyti, jog šis būtų reitinguojamas paieškos rezultatuose.
Google viešųjų ryšių specialistas Jonh Mueller pateikia dar vieną pavyzdį, kam visgi autoritetas gali būti ne toks svarbus: „Mažo verslo parduodami produktai ar paslaugos. Verslas neprivalo turėti didelio autoritetingumo savo srityje, kad galimi klientai rastų produktus ar paslaugas.“
Atkreipkite dėmesį ir į tai, jog vieno puslapio svetainė gali būti geras atspirties taškas, kuris turi potencialią galimybę išaugti. Tokią svetainę ateityje galite papildyti daugiau puslapių.
Google: Vietinės paieškos rezultatų atnaujinimo patvirtinimas
Dar visai neseniai, 2021 m. lapkričio mėn., Google išleido vietinės paieškos algoritmo pakeitimus. Algoritmo atnaujinimas buvo pradėtas lapkričio pabaigoje ir baigtas diegti gruodžio 8 dieną.
Šis atnaujinimas apėmė reitingavimo veiksnius, į kuriuos Google atsižvelgia kurdama vietinės paieškos rezultatus.
Google teigia, jog šio naujinio gairės yra tokios – toliau vadovautis geriausiomis vietinės SEO praktikos pavyzdžiais. Kiekvienas Google pagalbos vadove nurodytas reitingavimo veiksnio svoris buvo iš naujo subalansuotas.
Google vietinės paieškos rezultatų reitingavimo veiksniai yra šie:
- Aktualumas – kaip vietinės įmonės profilis atitinka tai, ko kas nors ieško;
- Atstumas – kiek toli kiekvienas potencialus paieškos rezultatas yra nuo paieškoje naudojamo vietovės termino;
- Iškilimas – kaip gerai žinomas verslas.
Nors Google niekada nepateikia tikslios informacijos apie kiekvieno reitingavimo veiksnio svorį, patariame, jog geriausias būdas reaguoti į šį atnaujinimą yra pastangų subalansavimas.
Pavyzdžiui: Jei daugiau dėmesio buvo skirta optimizavimui pagal tinkamumą, papildant verslo profilį informacija, tai dabar geriausia būtų daugiau dėmesio skirti verslo žinomumo didinimui.
Lapkričio mėnesį buvo atlikta gana daug Google algoritmo pakeitimų, kas turėjo nemažą reikšmę SEO.
Toks naujinys paveiktų tik Jūsų Google verslo profilio reitingą vietiniame kontekste. Jei visgi Jūsų verslo reitingas nepasikeitė, tai yra didelė tikimybė, jog atnaujinimas nepadarė jokio neigiamo poveikio.