2022-04-25

Internetinio marketingo naujienos Balandžio 18 – 22 d.

Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:

 

Google: Išbandomi featured snippets pakeitimai

 

Google išbando kai kuriuos svarbius featured snippets pakeitimus. Abu ieškotojams suteiks įvairesnį šaltinių tinkinį geidžiamoje siūlomo fragmento pozicijoje.

 

From the web (Iš žiniatinklio). Tipiškame featured snippet yra tekstas iš vienos svetainės ir apačioje yra nuoroda į tą svetainę. Šiame From the web teste Google planuoja rodyti trumpas ištraukas iš dviejų ar trijų skirtingų svetainių, nurodant kiekvieną šaltinį atskirai.

 

Other sites say (Kitos svetainės). Taip pat yra dar vienas šio featured snippet testo variantas, kai Google sugrupuoja tris svetaines po įprastu pastraipos stiliaus siūlomu fragmentu.

 

Kas gali pasikeisti? Jei turite svarbių raktinių žodžių fragmentus, srautas gali sumažėti, nes paspaudimai gali patekti į konkuruojančius puslapius. Visa tai priklauso nuo to, ar šis pakeitimas įsigalios visam laikui.

 

GoogleDarbalaukio paieškos rezultatuose didesni vaizdai

 

Google paieška bando vėl rodyti didesnius vaizdus darbalaukio paieškos rezultatuose. Šį bandymą pastebėjo Punitas. Punitas taip pat teigė, kad Google išlaiko tuos paieškos filtrus „visible when you scroll down the page“.

 

YouTube: Išplečia Shorts matomumą mobiliuosiuose ir staliniuose kompiuteriuose

 

YouTube pradeda plėsti Shorts matomumą mobiliuosiuose ir staliniuose kompiuteriuose, įskaitant ir specialią karuselę tendencijų skiltyje.

 

Išplėtus trumpų filmukų matomumą gali padidėti jų pasiekiamumas, nes dabar juos galima rasti daugiau vietų visoje YouTube svetainėje ir mobiliojoje programėlėje.

 

YouTube Shorts buvo išleistas 2020 m. ir tai yra pirmas reikšmingas atnaujinimas šiais metais. Dėl šių naujinimų Shorts gali sulaukti didesnio populiarumo platformoje, taip pritraukiant daugiau vartotojų. Kas keičiasi?

 

YouTube Shorts shelf tendencijų puslapyje. Tendencijų YouTube puslapyje atsiranda karuselė, skirta trumpų formų vaizdo įrašams – arba, tai ką YouTube vadina Short Shelf. Dabar Shorts bus rodomi puslapio viršuje, šio pakeitimo tikslas – pagerinti bendrą populiaraus puslapio patirtį, tačiau tai taip pat daro trumpus vaizdo įrašus lengviau aptinkamus.

 

Short Shelf bus rodomi populiariausi vaizdo įrašai naudotojo vietovėje. Tokį pakeitimą YouTube pradeda diegti JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Brazilijoje, Vokietijoje, Indijoje, Prancūzijoje, Indonezijoje ir MENA (Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos) regionuose.

 

YouTube Shorts darbalaukio versijoje ir mobiliųjų naršyklėse. Pridėjus naują skirtuką ir pagrindinio puslapio karuselę, Shorts tampa labiau matomi stalinių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių naršyklėse. Šiuo atnaujinimu YouTube siekia sukurti nuoseklesnę Shorts patirtį įvairiose platformose.

 

Google: Pristatė kasmetinę Search Spam ataskaitą 

 

Metinėje ataskaitoje Google išsamiai aprašo pasiekimai kovojant su šlamštu ir draudimai naudotojams spustelėti ant žalingų svetainių. SpamBrain, mašininiu mokymusi pagrįsta šlamšto identifikavimo sistema, 2021 m. ėmėsi šešis kartus daugiau veiksmų pašalinti šlamšto svetaines lyginant su 2020 m.

 

Nustačius šias svetaines Google teigia, kad 70 proc. sumažėjo hacked spam ir 75 proc. sumažėjo gibberish spam.

 

SpamBrain demonstruoja nuolatinį Google AI tobulinimą. Šlamšto aptikimo sistemą Google pristatė 2018 m. Ši dirbtinio intelekto platforma tapo veiksmingesnė aptikdama ir panaikindama el. pašto šiukšles, o kartu tobulinama, kad būtų galima kovoti su naujomis el. pašto šiukšlėmis ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui.

 

Tai apima galimybę identifikuoti svetaines, į kurias buvo įsilaužta ar kitaip jos buvo pažeistos, siekiant naudotojų įrenginiuose įdiegti žalingą įrašymo programinę įrangą. Kita tobulinimo sritis buvo beprasmiško šlamšto svetainių, kurias sudaro beprasmis tekstas, užpildytas raktažodžiais, nustatymas.

 

Google įsipareigoja siekti paieškos kokybės ir naudotojų saugumo. Siekdama pagerinti paieškos kokybę ir apsaugoti naudotojų saugumą, Google teigia, kad daro didelę pažangą su nuorodų šlamštu, aferomis ir priekabiavimu internete.

 

Google: Vaizdų atnaujinimas gali turėti neigiamą poveikį

 

Google specialistas John Mueller teigia, kad vaizdų indeksavimas vyksta lėtai, o tai gali neigiamai paveikti svetaines, kurios atnaujina savo vaizdus.

 

Šis klausimas buvo iškeltas per susitikimą su John Mueller. Klausimą uždavęs asmuo pateikė pavyzdį, kaip buvo atnaujinta 50 000 receptų vaizdų ir kaip tai turėjo neigiamos įtakos receptų svetainei. Specialistas atsakė, kad kai išbandote Search Console, ji praneša, jog problemos nėra, tačiau tai nereiškia, kad naujas ir atnaujintas vaizdas yra indeksuojamas. Taip pat specialistas pabrėžė, jog Search Console nenurodo, kad vaizdai dar neindeksuoti.

 

Google specialistas pasiūlė, jog protingiausia būtų senus vaizdų URL nukreipti į naujų vaizdų URL bei užtikrinti greitą serverio atsaką.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį