Pristatome praėjusios savaitės internetinio marketingo naujienas:
Google: Pristatomas Spam naujinys
Nuo 2021 m. Lapkričio 3 d. Google pristatė ir paleido Spam naujinį.
Vien 2021 m. Google jau pristatė tris Spam naujinimus. Google šiuos atnaujinimus daro reguliariai, vien dėl to, jog išlaikytų gerą paieškos rezultatų kokybę.
Šie atnaujinimai padeda Google automatinei sistemai apsaugoti daugiau nei 99 proc. paieškos rezultatų ir pateikti jį be šlamšto.
Google: Atnaujina DEALS rezultatus
Google neseniai išleido naują paieškos rezultatų rinkinį ieškantiems informacijos.
Strategai tokius žodžius kaip „pasiūlymas“ (angl. „deals“), „išpardavimas“ (angl. „sale“) ir „nuolaida“ (angl. „discount“), laiko SEO auksu, nes jie demonstruoja ketinimą pirkti. Rinkodaros specialistai, optimizuojantys el. prekybos puslapius su šiais raktažodžiais gauna didesnę galimybę, jog jų puslapyje apsilankys daugiau pirkėjų bei tą produktą įsigys.
Pirkėjai, ieškantys pasiūlymų su susijusiais raktažodžiais, turės galimybę matyti specialius pasiūlymus paieškos sistemoje. Google paieškos sistemoje bus rodomi produktai su ženklinimų „pasiūlymai“ (angl. „deals“).
Google: Penguin algoritmas gali pakenkti visai svetainei
Google išleistas Penguin 4.0 algoritmas buvo skirtas nuvertinti nuorodas, o ne jas pažeminti. Google teigė, jog sistema nepaisytų nepageidaujamų ar blogų nuorodų, o pačios svetainės tai nepaveiktų.
Dabar Google teigia, jog visgi Penguin algoritmas turi įtakos svetainės reitingui. Nors daugeliu atveju sistema ignoruotų blogas nuorodas, bet jei svetainėje yra per didelis kiekis šlamšto ar manipuliuojančių nuorodų, Penguin algoritmas gali nuspręsti nepasitikėti svetaine. Pasitikrinkite savo svetainės SEO sveikatą.
Google: Rekomenduoja vaizdo įrašus pateikti tam skirtuose puslapiuose
Google atnaujino gerosios praktikos dokumentą susijusį su vaizdo įrašais bei įtraukė skyrių apie tai, ką reikėtų daryti, jog vaizdo įrašas pasiektų maksimalų matomumą. Štai keli punktai, kurie išskiriami dokumente:
Vaizdo įrašams skirtas puslapis. Tam kad, vaizdo įrašas būtų matomas paieškos sistemoje, Google pataria, vaizdo įrašus talpinti atskirame, tik tam skirtame puslapyje.
Vaizdo įrašų išdėstymas. Google teigia, jog vaizdo įrašas ne tik turi būti tik tam specialiai sukurtame puslapyje, bet tas vaizdo įrašas turi būti „prominent subject the on the page“.
Vaizdo įrašas patalpintas keliose vietose. Google teigia, jog tai nesuvaržo jūsų talpinti vaizdo įrašus ir kitose svetainės puslapiuose.