2021-07-29

Skatinamoji priemonė verslui – Kūrybiniai čekiai

Daugelis mažų ir vidutinio dydžio verslų yra užtikrinti, kad vykdomos rinkodaros inovacijos yra veiksmingos. Tam kad įsitinkinti ar jūsų internetinė rinkodara yra efektyvi – atliekamas auditas. Internetinės rinkodaros audito gaunama nauda – sukurtas rinkodaros inovacijų planas, tinkamas „Kūrybinių čekių“ paramai gauti. Visą procesą ir gaunamą naudą rasite čia – parsisiųsti failą.

rinkodaros inovacijos kūrybiniai čekiai

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija ir VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) 2021 m. liepos 13 d. pristatė priemonę verslo skatinimui „Kūrybiniai čekiai COVID-19“. Paraiškas paramai gauti teikti galite iki 2021 m. rugpjūčio 31 d. 24:00 val.

„Kūrybiniai čekiai COVID-19“ – priemonė, kuria siekiama paskatinti įmones investuoti į originalų produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimą ir diegimą, naudojantis kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis, taip kuriant ir diegiant dizaino ir rinkodaros inovacijas. Trumpai apibendrinant, galite gauti iki 70 000 EUR paramą su 75% intensyvumu už rinkodaros inovacijas.

Ką gi apima rinkodaros inovacijos priemonėje „Kūrybiniai čekiai COVID-19“?  Rinkodaros inovacijų sukūrimo ir diegimo paslaugų įsigijimo išlaidos, apima:

1. Rinkodaros inovacijų turinio sukūrimą (video reklama, reklaminių skydelių (angl. banners), reklaminių žinučių, reklaminių straipsnių, mobiliosios rinkodaros priemonių (SMS, MMS), internetinių dienoraščių, el. knygų ir kitų elektroninių leidinių, nuotraukų, instrukcijų ir vadovų kūrimas);

2. Rinkodaros inovacijų diegimą e-priemonėse (viešinimas internete (taip pat socialiniuose tinkluose, internetiniuose dienoraščiuose (angl. blogs), mobiliosios rinkodaros (SMS, MMS) priemonių įgyvendinimą).

Internetinės rinkodaros svarba šiuolaikinėms organizacijoms, ypač COVID-19 pandemijos metu, yra neginčijama. Dažniausiai įmonės rinkodaros veikla internete apsiriboja tik internetinės svetainės populiarinimu, pasitelkiant reklamą ir kitas svetainės lankomumą didinančias priemones. Tačiau dažnai lieka neišnaudojamos internetinės rinkodaros abipusės komunikacijos, interaktyvumo galimybės, kurios leidžia kurti ir vystyti prekės ženklus internete, užmegzti ryšius su vartotojais, skatinti jų lojalumą. Tai sukuria spragas, kurias padėti ištaisyti gali atliktas internetinės rinkodaros auditas.

Mes, kaip internetinės rinkodaros audito specialistai, dalinio audito metu padėsime tikslingai nustatyti esamas spragas, kurios suteikia galimybes rinkodaros inovacijoms jūsų verslui, prieš teikiant paraišką gauti paramą. O jums gavus paramą, atliksime pilną auditą ir pasiūlysime geriausiomis praktikomis paremtą detalų veiksmų planą bei įgyvendinimą.

 


 

„Kūrybinių čekių“ projektui auditą atlieka Giedrius Morkūnas, kuris turi daugiau nei 15 metų rinkodaros patirtį, yra atsiperkančios rinkodaros (Performance Marketing) praktikas, Growth Hacking metodologijos taikytojas, SEO mokymų autorius Verslo Žinių Akademijoje, startuolių mentorius Versli Lietuva ir Startup Wise Guys programose.

Duomenys susisiekimui:

Telefono numeris: +37061011251

Elektroninis paštas: gm@emarketingoauditas.lt

Esu internetinio marketingo strategas, SEO ekspertas, SEO mokymų autorius. Turi daugiau nei 17 metų patirtį marketingo srityje, dirbau su tarptautiniais ir Lietuvos prekių ženklais: ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo ir kt. Esu buvęs tiek didžiausių pasaulio agentūrų klientas (ex Lowe Profero, dabartinė Mullenloweprofero), tiek pats teikiau SEO paslaugas kaip laisvai samdomas specialistas. Esu dirbęs įvairių rinkų ir struktūrų įmonėse: B2B, B2C, Startup, Corporate, su biudžetais nuo 0 iki 200 000 Eur/mėn. Mentoriauju „Versli Lietuva“ ir „Startup Wise Guys“ programose.


Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį