2022-03-28

Marketingo naujienos Kovo 21-25 d.

Pristatome praėjusios savaitės marketingo naujienas:

 

Google Shopping: Merchant Center dabar gali būti susietas su Google Analytics 4

 

Google leidžia susieti Google Merchant Center paskyrą su Google Analytics 4. Kampanija taip pat pridūrė, kad dabar galėsite matyti konversijas iš nemokamų produktų sąrašą, susieję prekybininkų centrą ir Google Analytics nuosavybę.

 

Vasario 1 d. Google pridėjo automatinį žymėjimą prie nemokamų Merchant Center produktų, kad pagerintų ne tik mokamų, bet ir nemokamų produktų sąrašų stebėjimą. Google paskelbė, jog galite matyti konversijas iš nemokamų produktų sąrašų, kai susiejate Merchant Center ir Google Analytics nuosavybę. Taip pat pridūrė, jog galėsite įvertinti tiesioginį Merchant Center produkto duomenų poveikį.

 

Google: Naujas algoritmo atnaujinimas, skirtas produktų apžvalgoms

 

Google kovo mėn. pirstato trečiąjį produkto priežiūros algoritmo atnaujinimą paieškos rezultatuose, kuris grindžiamas praėjusiais metais pristatytais produktų apžvalgų atnaujinimais.

 

Google teigia, kad naujinimas gali užtrukti kelias savaites ir greičiausiai turės įtakos „daugelyje“ svetainių anglų kalba pateiktų produktų apžvalgų reitingui.

 

Google rekomendacijos

 

Išleisdama produkto algoritmo naujinį Google paskelbė naujas rekomendacijas, kaip rašyti atsiliepimus, siekdama užtikrinti, kad jie atitiktų paieškos variklio kokybės slenkstį. Google rekomenduoja, jog produktų apžvalgos atitiktų šiuos kriterijus:

 

  • Įtraukite naudingos ir išsamios informacijos, pavyzdžiui, tam tikros prekės pranašumus ir trūkumus, produkto veikimo specifiką arba produkto skirtumą nuo ankstesnių versijų.
  • Būkite iš žmonių, kurie iš tikrųjų naudojo produktus, ir parodykite, koks produktas yra fiziškai arba kaip jis naudojamas.
  • Įtraukite unikalią informaciją, išskyrus tai, ką pateikia gamintojas, pavyzdžiui, vaizdinę medžiagą, garso įrašą ar nuorodas į kitą turinį, kuriame išsamiai aprašoma recenzento patirtis.
  • Aprašykite palyginamus produktus arba paaiškinkite, kuo produktas išsiskiria iš konkurentų.

 

Google: Alternatyvus tekstas yra vaizdų paieškos veiksnys

 

Google paaiškina, kad alternatyvus tekstas yra tik vaizdų paieškos veiksnys, o ne įprasta žiniatinklio paieška.

Google specialistas John Mueller paaiškino, kad Google alternatyvų tekstą naudoja tik vaizdų paieškai, o įprastai paieškai internete, tai nesuteikia jokios pridėtinės vertės. SEO požiūriu, alternatyvus tekstas rekomenduojamas, kai Jūsų tikslas yra turėti vaizdo reitingą vaizdų paieškoje.

 

Specialistas pridūrė, kad Google nemato puslapio kaip vertingesnio žiniatinklio paieškai, jei jame yra vaizdų su alternatyviuoju tekstu. Kalbant apie alternatyvaus teksto panaudojima, John Mueller rekomenduoja sutelkti dėmesį į pereinamumo aspektą, o ne į SEO aspektą.

 

Specialistas rekomenduoja visiškai nenaudoti teksto vaizduose, tačiau visgi teigia, kad alternatyvus tekstas gali padėti. Taip pat pabrėžia, jog prasmingiausia alternatyvų tekstą naudoti, jei žmonės naudoja ekrano skaitytuvus.

 

Instagram: Leis visiems vartotojams pažymėti produktus sklaidos kanalo įrašuose

 

Instagram stengiasi toliau plėtoti savo el. prekybos būdus, todėl dabar leis visiems JAV teritorijoje esantiems Instagram vartotojams pažymėti produktus savo IG įrašuose.

 

Iš pradžių ši funkcija buvo prieinama tik kūrėjams, o dabar visiems suteikiama galimybė įkeltuose produktuose pateikti tiesioginę nuorodą į produktus ir prekės ženklus.

 

Instagram tikisi, jog naudotojams tokia funkcija leis padidinti produktų žymas, be to kai daugiau vartotojų pripras tokias žymas naudoti, tai bus labiau prisidėti prie produktų atradimo mąstysenos. Svarbu atkreipti dėmesį, kad naudotojai turintys, verslo ar kūrėjo paskyras, taip pat gali pažymėti produktus Stories ir Reels.

 

Įmonių savininkai gaus pranešimą, kai kas nors pažymės vieną iš jų produktų, be to, jie galės peržiūrėti visą pažymėtą turinį savo profilyje.

 

Instagram pabrėžia, jog tokios žymos naudojamas gali būti naudojamas ir neigiamai, todėl prekės ženklai taip pat gali kontroliuoti, kas gali žymėti jų produktus, o jie galės pašalinti savo prekių ir prekės ženklo žymas.

    Ačiū, kad domitės!!

    Įveskite el. paštą arba/ir telefono nr. /
    arba
    / skambinkite ir rašykite mums
    info triangle JŪSŲ PATEIKTI DUOMENYS NEBUS NAUDOJAMI REKLAMAI
    founder

    Pasidalinkite savo nuomonę apie straipsnį